حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه سمینار انکر آذر ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی

این سمینار به مناسبت شب یلدا و جهت اعلام نمایندگی رسمی شرکت ایستا برای کالاهای برند انکر توسط این کمپانی و  برگزار گردید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خلاصه سمینار انکر آذر ۹۸ را مرور کنیم.

خلاصه سمینار انکر

 

از تمام افراد مربوط به بازار موبایل و آی تی و همچنین روسای اتحادیه صنف موبایل و آی تی از تهران و کلیه ی شهرستان ها دعوت به عمل آمده و همگی در این سمینار حضور داشته اند. مراسم با اجرای مجری بنام جنای آقای علی ضیا آغاز گردید. در قسمت اول که با خوش آمد گویی مدیر عامل مجموعه جناب آقای فرهاد غنی زاده آغاز گردید و پس از آن سخنرانی آقای کریمی در رابطه با مشکلات فعلی در خصوص ارز و بازار موبایل .و آی تی و سیاست های جدید ادامه یافت. سپس معرفی مجموعه ی ایستا و تاریخچه ی آن و همچنین اهداف بلند مدت توسط مدیر ارشد اجرایی سرکار خانم سعیده قاسمی ارایه شد.

در قسمت بعدی قرعه کشی مرحله ی اول انجام شد و به قید قرعه به تعداد 10نفر از حضار جوایزی از محصولات انکر اهدا گردید. سپس  ویدیویی از موسس کمپانی انکر به نام استیون یانگ که به جهت عدم حضورشان این ویدیوی خوش آمد گویی را برای میهمانان ارسال کرده بودند بخش شده و به دنبال آن تاریخچه ی برند انکر به طور مختصر و افتخارات آن از زمان تولد این برند تا کنون توسط مدیر کالا سرکار خانم آیسان قربانی ارایه شد. در نهایت نیز معرفی محصولات و گروه های کالایی توسط کارشناس کالا جناب آقای کیان فیروزی خدمت حضار ارایه گردید و به دنبال آن از نمایندگان دعوت شد تا از قسمت کالاهای سمپل که تمامی کالاهای بروز انکر توسط کمپانی ایستا موجود بوده و جهت معرفی چیده شده بود دیدن به عمل آورند.

بعد از اتمام سخنرانی ها تقدیر از نمایندگانی که در جشنواره ی فروش انکر که 2 هفته ی قبل اعلام شده بود انجام شد و به 11 نفر از نمایندگانی که مبالغ فروش قابل توجهی داشته اند جوایزی از جمله سفر به اروپا برای نفر اول ، به دونفر سفر به مالزی ، به 5 نفر سفر به آنتالیا ، یک نفر سفر به بالی و یک نفر نیز سفر به بالی اهدا گردید. سپس قرعه کشی مرحله دوم نیز صورت گرفت و مجددا به قید قرعه به تعداد 15 نفر از حضار جوایزی از کالاهای انکر اهدا گردید.

در ادامه در خدمت استاد نجفیان با حافظ خوانی و اجرای چندین قطعه از ایشان بوده ایم وآخرین اجرا با استند آپ آقای حسن ریوندی به شام ختم گردید و پس از شام با اهدای گیفت های مخصوص مراسم با پایان رسید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

عکس هاش کجاست

Milad7

گزارش تصویری نداشت؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)