حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارتباطات ماهواره ای برای آیفون ها یا هدف اپل برای دور زدن اپراتورها

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل

گزارش‌ها حاکیست که اپل با به کارگیری متخصصان فعال در حوزه  ارتباطات و ماهواره به طور مخفیانه در تلاش است تا گوشی‌های آیفون برای آنتن دهی و اتصال به اینترنت نیازمند اپراتورهای مخابراتی نباشند. در حقیقت می توان گفت ارتباطات ماهواره ای برای آیفون ها یا هدف اپل برای دور زدن اپراتورها! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ارتباطات ماهواره ای برای آیفون ها

ارتباطات ماهواره ای برای آیفون ها

ارتباطات ماهواره ای برای آیفون ها

تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در منابع و رسانه های خبری نشان می‌دهد که اپل به طور مخفیانه با به کارگیری گروهی از بهترین متخصصان فعال در حوزه ارتباطات، مخابرات و ماهواره در تلاش است تا به کاربران گوشی‌های آیفون امکان اتصال به شبکه جهانی اینترنت را بدون نیاز به دریافت آنتن و خدمات از سوی اپراتورها و شرکت‌های مخابراتی کشورهای مختلف فراهم بیاورد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این پروژه که یکی از اولویت های تیم کوک، مدیر عامل اپل محسوب می شود، در صورت اجرایی شدن، اپراتورهای مخابراتی را برای سرویس‌دهی ، آنتن‌دهی و اتصال کاربران و مشترکان به شبکه اینترنت جهانی دور خواهد زد چراکه گوشی‌های آیفون را به طور مستقیم به ماهواره های اپل متصل و ملحق خواهد کرد بنابراین آنها برای استفاده از هرگونه خدمات ارتباطی، نیازمند اپراتورهای خود نخواهند بود.

اپل در کنار توسعه نسل جدیدی از ارتباطات مبتنی بر تکنولوژی بی سیم ، همچنین در تلاش است تا با تکامل ماهواره‌های خود، برخی دیگر از امکانات خود همچون ردیاب موقعیت جغرفیایی کاربران، نقشه و سایر سرویس‌های مربوطه را بهبود ببخشد.

هنوز اپل هیچ کدام از اطلاعات فوق را به صورت رسمی تایید نکرده است.

نظر شما چیست؟ گام بعدی اپل یک اپراتور موبایل سراسری در تمام کره زمین است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ßÅÐ ßøy

🌹💋💓💜⁦♥️good job🌹💋💓💜⁦♥️

mostafa3

دیگه نمیتونن اینترنت رو مردم قطع کنن دو هفته
برای ایران عالیه

galaxy#

خیلی عالیه ای اگه عملی بشه فکرشو بکن….

Mohammad 13759

چرا با space x وارد همکاری نمیشه و از ماهواره های پروژه star link استفاده نمیکنه و این باعث به جلو افتادن این پروژه میشه اگه واقعیت داشته باشه .

Milad7

اگر بشه که عالیه 🙂

Chalton

😏😏

Amir galaxy

عجب چیزی!!!!!

ßÅÐ ßøy

چیشد دلت خواست😏🤭🌹

MohammadFarhaadi

اوف این بدرد اینجا میخوره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)