حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه هواوی برای سال ۲۰۲۰ فروش ۲۳۰ میلیون موبایل است

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

براساس جدیدترین گزارشات ریچارد یو، مدیر اجرایی هواوی، در جریان یک جلسه داخلی گفته است که شرکت تا پایان امسال ۲۳۰ میلیون گوشی هوشمند بارگیری خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره برنامه هواوی برای سال ۲۰۲۰ فروش ۲۳۰ میلیون موبایل صحبت کنیم.

برنامه هواوی برای سال ۲۰۲۰

هواوی در ماه اکتبر اعلام کرد که امسال توانسته ۶۴ روز زودتر از سال پیش به ۲۰۰ میلیون دستگاه دست یابد. این اتفاق در حالی می‌افتد که هواوی از ماه مه امسال به‌خاطر تحریم‌های آمریکا نتوانسته است فروش‌های خوبی داشته باشد.

اخیرا گزارشی از موسسه Strategy Analytics برآورد کرده بود که هواوی سال 2019 را با بارگیری ۲۵۱ میلیون دستگاه به پایان خواهد برد و با فاصله بسیار نزدیکی نسبت به سامسونگ در رتبه دوم قرار خواهد گرفت. هرچند که این پیش‌بینی، بسیار خوشبینانه‌تر از ارزیابی‌های خود شرکت است.

هواوی توانست در سال 2018 تعداد ۲۰۰ میلیون گوشی بارگیری کند؛ بنابراین اگر بتواند امسال را با ۳۰ میلیون دستگاه اضافه‌تر به پایان برساند، به‌رغم نبود سرویس‌های گوگل بر روی گوشی‌های میت، عملکرد بسیار خوبی از خود بر جای خواهد گذاشت.

گرچه هواوی سال 2020 را هم با شرایط تحریم شروع خواهد کرد، اما ما پیش‌بینی می‌کنیم که به‌محض برداشته شدن ممنوعیت‌ها شرکت بتواند بلافاصله به وضعیت قبلی خود بازگردد و سرویس‌های گوگل را بر روی گوشی‌هایش ارایه کند. مشکل اینجاست که در حال‌حاضر هیچ امیدی به لغو تحریم‌ها وجود ندارد و هواوی ممکن است در صورت طولانی‌تر شدن آن‌ها زمین بازی خود را تغییر دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی به این پیش بینی فروش می رسد و احتمالا سامسونگ را از اولین رتبه پایین بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مگه اینکه پرچمداراش اینقدر فروش برن

ßÅÐ ßøy

اگه بتونه عالیه ⁦♥️⁩💜

Chalton

مورد داشتیم طرف فن اپل بوده گفته هزینه ساخت حافظه ای که بین همه گوشی ها سرعتش بیش تره باید گوشی گران باشه،تا اونجایی که ما میدونیم ترول جان سامسونگ رکورد دار هست پر سرعت ترین رو برای خودش ثبت کرده و اپل جایگاه دوم رو داره،یه کوچولو فقط یه کوچولو وقت بزار سرچ کن.
اگه منطقی بخوایم حساب کنیم سامسونگ خصوصی هست و هوآوی برای دولت چین،در اصل سامسونگ داره با دولت چین با بودجه نامحدود داره رقابت میکنه.

Farcry

اولا اگه منظورت از بیش ترین سرعت حافظه بین گوشی ها ufs 3 هست که توی خیلی از گوشی ها مثل راگ فون و بلک شارک 2 پرو و …… استفاده شده و سرعت همشون تقریبا برابره.دوما مقایسه که اونجا بین هزینه ساخت و قیمت صورت گرفت بین s10 و ایفون 11 پرو بود که خب توی S10 از UFS 2.1 استفاده شده.سوما خودت میتونی بری سرچ کنی حافظه های NWMD توشیبا جزو سریع ترین حافظه ها هستن و توی همین سایت همسایه ز.و.م.ی.ت هم میتونی سرعت خوندن و نوشتن آیفون 11 پرو مکس رو با گلکسی نوت 10 رو در بنچمارک Performance Test مقایسه کنی. آیفون 11 پرو مکس به ترتیب سرعت خوندن و نوشتن 1595 و 689 و نوت 10 به ترتیب 1511 و 587 هست.((توجه داشته باشید که سرعت خواندن و نوشتن ترتیبی گوشی‌های اندرویدی با استفاده از فایل‌ها ۳۲ و ۲ مگابایتی در قالب بلوک‌های ۲۵۶ کیلوبایتی سنجیده می‌شود؛ حال آنکه آزمون یادشده در دستگاه‌های iOS با فایلی ۹۰ مگابایتی و در قالب بلوک‌های ۱۶ کیلوبایتی صورت می‌گیرد؛ بنابراین اعداد حاصل در تست iOS، سخت‌گیرانه‌تر هستند.))

Farcry

Nvme PCIE

_V_

Nvme حافظه های گرونی هستن که سرعت بسیار بالایی دارن

اینکه سرعت حافظه آیفون ها و قیمتشون بالاتره معلومه و مشخص
اما توی اون مقایسه هزینه nvme توی بخش هزینه ساخت حساب شده برادر

Farcry

البته من اینو برای این تکرار کردم که نگی اپل خسیسه و حافظه 64 گیگ آیفون 11 پرو 1000 دلار میفروشه ولی سامسونگ سخاوتمنده و حافظه 256 نوت 10 رو 1000 دلار میفروشه.اون سایت هم که قیمت تمام شده قطعات گوشی رو تخمین میزنه چند مورد آوردم که اعدادش با عقل جور درنمیاد و به صورت حدودی و تخمینی هست.

Mahdi

دوست عزیز من طرفدار سامسونگ نیستم و گوشی ایفون رو قویتر از سامسونگ می بینم ولی هزینه ساخت قطعات حساب شده که ۴۵۰ دلار افتاده در ضمن اگه حافظه ایفون گرونتره از اون ور صفحه نمایش سامسونگ گرونتره ، با اینکه گوشی ایفون رو بهترین میدونم ولی قیمت گذاری غیر منطقی داره

Galaxy

زارت

Milad7

هواوی در مسیر درستی قراره داره…

Mahdi

پرچمداراش ارزش دارن ولی یه میانرده واسه سال ۲۰۲۰ با پردازنده کایرین ۷۱۰ با قیمت ۳۵۰ یورو به نظر شما هم غیر منطقی نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)