حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوش مصنوعی اینستاگرام کپشن موهن را پیش از انتشار به شما هشدار می دهد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام از آلگوریتم های هوش مصنوعی زیادی استفاده می کند اما به نظر می رسد که این یکی واقعا خیلی جذاب است. از امروز هوش مصنوعی اینستاگرام کپشن موهن را پیش از انتشار به شما هشدار می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هوش مصنوعی اینستاگرام

هوش مصنوعی اینستاگرام

هوش مصنوعی اینستاگرام

این شرکت اعلام کرده است که از امروز هنگامی که می خواهند کپشن یا متن “بالقوه توهین آمیز” را برای یک عکس یا ویدیویی که در فید اصلی آنها بارگذاری می شود، ارسال کنند؛ اینستاگرام شروع به هشدار به کاربران خواهد کرد.

اگر یک کاربر اینستاگرام چیزی را ارسال کند که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی این سرویس فکر می کنند ممکن است مضر باشد، برنامه اعلانی را ایجاد می کند تا بگوید عنوان عکس “به نظر می رسد مانند سایر متن های گزارش شده (ریپورت شده) است.”، اما همچنان امکان ارسال بدون تغییر را به آنها می دهد.

ویژگی جدید بر اساس ابزاری مشابه هوش مصنوعی یا AI طراحی شده است که اینستاگرام برای نظرات در ماه ژوئیه معرفی کرد. این شرکت می گوید که تردید مردم برای تجدید نظر در ارسال نظرهای احتمالی مضر، نتایج “امیدوارکننده” در مبارزه این شرکت علیه زورگویی آنلاین داشته است.

این جدیدترین اقداماتی است که اینستاگرام برای پرداختن به پیشگیری از زورگویی روی پلتفرم خود انجام داده است. در ماه اکتبر، این سرویس ویژگی جدید “محدود کردن” را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد تا زورگویی های خود را ممنوع اعلام کنند و سال گذشته ، استفاده از هوش مصنوعی را برای فیلتر کردن نظرات توهین آمیز و شناسایی فعالانه قلدری در عکس ها و زیرنویس ها آغاز کرد.

بر خلاف دیگر ابزارهای تعدیل کننده خود ، تفاوت در اینجاست که اینستاگرام با تکیه بر کاربران می تواند وقتی یکی از نظرات آنها از خط قرمزها عبور کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این ویژگی اینستاگرام مثبت باشد؟ شاید یک تلنگر برای خیلی از ما نیاز باشد! البته هنوز مشخص نیست که برای چه زبان هایی این ویژگی اینستاگرام در دسترس است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Chalton

دوستان مراقب باشید،الان اخبار گفت دو تا می 9 حمله کردن به فروشگاه رفاه با قمه یکی رو کشتن.
فعلا تصویر زمینه گوشی رو عوض نکنید
🏃‍♂️😂

Milad7

چی؟ متوجه منظورت نشدم

m.b

مثل توییتر که گاهی اوقات عکس حیوانات رو مینوشت شاید دارای محتوی نامناسب باشد؟! 😑
امان از هوش مصنوعی اگر این باشه… 😅

Amin B3DA

برا همین بازم گزینه ارسال گزاشته براش 😂

Milad7

واسه همه فضولیات مرسی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)