حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بالارده ترین مک پرو اپل حدود ۷۰۰ میلیون تومان است

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

۶ ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم مک پرو ۲۰۱۹ اپل با قیمت ۶۰۰۰ دلار رسما معرفی شد. بله، این یعنی چیزی حدود ۷۵ میلیون تومان اما باور کنید یا نکنید شما می توانید نسخه سفارشی شده مک پرو اپل را با بالارده ترین امکانات سفارش دهید اما اگر چنین تصمیمی دارید قبلش باید بدانید که قیمت بالارده ترین مک پرو ۲۰۱۹ اپل حدود ۷۰۰ میلیون تومان است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت بالارده ترین مک پرو اپل

قیمت بالارده ترین مک پرو

قیمت بالارده ترین مک پرو

شاید بپرسید چرا ۷۰۰ میلیون تومان؟ سوال خوبی است، اجازه بدهید مشخصات بالارده ترین مک بوک پرو با قیمت ۵۲۶۰۰ دلار را مرور کنیم:

  1.  قیمت مدل پایه: ۶۰۰۰ دلار با مشخصات پایه که شامل 32 گیگابایت رم٬ پردازنده 8 هسته‌ای ٬Intel Xeon کارت گرافیک Radeon Pro 580X و یک حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی

مشخصات نسخه ۵۲۶۰۰ دلاری مک پرو ۲۰۱۹ اپل

  1. ۱- پردازنده: پردازنده 28 هسته‌ای 2.5 گیگاهرتزی Intel Xeon W با 28 هسته٬ 56 ترد و حالت Turbo Boost تا 4.4 گیگاهرتز (هزینه 7,000 دلار).
  2. ۲- رم: 1.5 ترابایت 2933 مگاهرتز٬ 12 اسلات 128 گیگابایتی قابل تعویض توسط کاربر (25,000 دلار)
  3. ۳- اس اس دی‌ها: 4 ترابایت SSD تقسیم به 2 اس اس دی 2 ترابایتی (1,400 دلار). اپل گفته است به زودی یک گزینه‌ی 8 ترابایتی را نیز به زودی ارائه می‌کند که می‌تواند به معنای هزینه‌ی بیشتر باشد.
  4. ۴- پردازشگر گرافیکی: دو ماژول کارت گرافیک AMD Radeon Pro Vega II که هرکدام دو GPU را در داخل خود دارند و جمعا 4 کارت گرافیک را تشکیل می‌دهند. هر GPU دارای حافظه 32 گیگابایتی است (10,800 دلار).
  5. ۵- کارت شتاب دهنده افتربرنر (2,000 دلار).
  6. ۶- چرخ مخصوص زیر مک پرو (400 دلار).
  7. ۷- مجیک کیبورد و مجیک ماوس (هزینه‌ی اضافی نداشته و در رنگبندی نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شوند).
  8. ۸- مجیک ترک پد: به صورت جداگانه در دو رنگ نقره‌ای و مشکی با قیمت 50 دلار عرضه می‌شود.
  9. ۹- مجموع هزینه‌های فوق 52,599 دلار می‌شود.
مک پرو

مک پرو

شما می‌توانید یکی از مانیتورهای Pro Display XDR اپل را نیز برای گرانترین مک پرو خریداری کنید. قیمت پایه آن ۴۹۹۹ دلار است و در صورتی که بخواهید نسخه‌ی شیشه‌ی مات با بافت نانو را تهیه کنید٬ این قیمت به ۵۹۹۹ دلار می‌رسد. شما باید ۹۰۰ دلار جداگانه را نیز برای خرید پایه برای این مانیتور هزینه کنید.

بدین ترتیب قیمت نهایی نمایشگر ۶۹۹۸ دلار درمی‌آید تا جمعا تمام هزینه‌هایی که برای خرید مک پرو جدید می‌پردازید به 59,597 دلار برسد. اما هزینه‌ها به اینجا ختم نمی‌شود. کارت‌های گرافیک داخل این کامپیوتر به شما اجازه می‌دهند ۷ مانیتور دیگر را نیز به آن متصل کنید. با خرید این ۷ مانیتور که ۴۸۹۸۶ دلار مجموع قیمتشان می‌شود٬ هزینه‌ی نهایی به ۱۰۱۵۸۵ دلار می‌رسد.

آی مک پرو که رکورددار گرانترین کامپیوتر مک تاریخ بود را می‌توانستید در بالارده‌ترین حالت سخت افزاری ممکن (یک پردازنده 18 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی اینتل٬ 256 گیگابایت رم٬ کارت گرافیک Radeon Pro Vega 64X و 4 ترابایت حافظه) با قیمت 14,299 دلار خریداری کنید. ضمنا مک بوک پرو 16 اینچی جدید اپل نیز با 6,099 دلار به فروش می‌رسد که شامل پیکربندی پردازنده 2.4 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای Intel Core i9 نسل نهمی٬ رم 64 گیگابایتی٬ یک کارت گرافیک AMD Radeon Pro 5500M و حافظت 8 ترابایتی SSD می‌شود.

نظر شما چیست؟ برنامه ای برای خرید آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥶😷😷😷😷😷😷😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

عـــلـــۍ

یا خود خدا 😱

ARMTIN

اپل در سایت رسمی خودش برای خریداران مک پرو «« خرید سفارشی »» لحاظ کرد
یعنی شما میتونید سخت افزار مک پرو با توجه به نیازتون ، سخت افزار مورد نظرتون سفارش بدید
.
.
.
.
بالاترین نسخه مک پرو با این قیمت نجومی حتی برای خیلی از افراد آمریکایی و اروپای هم خارج از دسترس هست و هرکسی توان خریدش نداره ❌
بنظرم صرف چنین هزینه ای غیر ضروری و حتی دور از منطق هست

Mohammad 13759

مخصوص استودیو های فیلم و انیمیشن و بازی ؛ ساز ها است و این مبالغ برای اون استودیو ها هیچ هست و برای افراد عادی طراحی نشده . اینجا یک نکته رو لحاظ کنم که سیستم های قدرتمند تر از این هم در بازار موجود هست و…..

afsoon

واسه کمپانی های انیمیشن سازی چنین هزینه ای شوخی هم حساب نمیشه .کاربر های عادی و حتی حرفه ای هم نیاز بهش ندارن .قیمتش دقیقا با جگوار تایپ اف یکی هست 😑ولی قیمت گذاری بازم خوب بوده چون هزینه قطعات فرق خاصی با قیمت ندارن

hamid reza

مثلا اون شرکتی که کال اف دیوتی یا پی اس رو طراحی و تولید میکنن شاید اونم شاید احتیاج داشته باشن و گرنه با قیمت میشه دوتا سیستم فوقالعاده جمع کرد که با توجه به اینکه تو استدیو ها چندین سیستم نیاز دارن احتمال دیدن این سیستم اونجا کمه شایدم باشه شزرکت هایی مثل گیم لافت هم میتونه مشتری اینجور سیستم ها باشه
البته ساخت فیلم های علمی تخیلی هم به سیستم های خیلی قوی نیاز دارن که اونجا ههم میشه از این سیستم استفاده کرد
من 2400 خرج کردم برا مینی کیسم 8 گیگ DDR3 پردازنده i5 3470 گرافیک GT730 2GB اکثر بازی هارو میاره فتوشاپ و XD 3D MAX PR AI همه اینارم میاره و خیلی هم راضیم

Milad7

یا اکثر امامزاده ها 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)