حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینترنت ملی یک دروغ بزرگ است

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

اینترنت ملی واقعا موضوعی ترسناک و ناخوشایند برای من و شمایی است که دارید این مطلب را می خوانید. بدون شک هیچ کس دوست ندارد دسترسی آزاد به اطلاعات از لو سلب شود. پروژه ای با نام اینترنت ملی مدت‌هاست سرزبان‌ها افتاده و حالا وزیر ارتباطات می گوید اینترنت ملی یک دروغ بزرگ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

“اینترنت ملی” یا دروغ بزرگ

جواد آذری جهرمی

جواد آذری جهرمی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

اینترنت مانند اکسیژن است و نباید در گفتن آن لکنت زبان داشت. “اینترنت ملی” یک دروغ بزرگ است، دروغی که آن‌قدر تکرار شده که برای تصحیح این تفکر، راه درازی در پیش داریم.

آذری جهرمی ادامه داد: چه بخواهیم چه نخواهیم، تلویزیون در حال افول و فضای مجازی در حال رشد است. همان‌طور که بارها گفته شده، اینترنت ملی معنایی ندارد، اینترنت مانند اکسیژن است و نباید در گفتن آن لکنت زبان داشت. اینترنت ملی یک دروغ بزرگ است، دروغی که آن‌قدر تکرار شده که برای تصحیح این تفکر راه درازی در پیش داریم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اینترنت ملی واقعا تحقق نمیابد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

عجب

afsoon

اینترنت ملی هیچ هم دروغ نیست .کره شمالی داره .ایران هم خیلی وقته داره زیر ساخت هاش رو میسازه .آقای جهرمی هم دروغگویی بیش نیست مثل آقای روحانی .به وقتش میبینی که کابوس های اینترنتی ات رو همین آقا به واقعیت میرسونه

MohammadFarhaadi

اصلا اینترنت ملی دروغه قبول!!!اسم این اینترنتی که سرورهای داخلی وصل بودن و هر چی از بیرون بود قطع رو شما بگو چیه؟؟؟!!!هر اسمی روش بزاری بازم بده برای ما.

Amir galaxy

اینکه فقط به سایتهای ایرانی و پیام‌رسان های ایرانی دسترسی داشته باشیم رو چی میتونیم صدا کنیم؟!

Milad7

خیلی زود اینترنت ملی را اجرا میکنند.!

Milad7

#کذاب_بنفش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)