حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش کیفیت دوربین آیفون های آینده با خرید Spectral Edge توسط اپل

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | اپل

در دنیای بسیار رقابتی موبایل های امروز مشخصا دوربین یکی از اصلی ترین دلایل خرید است. اپل همیشه کیفیت دوربین خوبی را ارایه کرده اما عموما برترین نیست. احتمالا اما به زودی شاهد افزایش کیفیت دوربین آیفون های آینده با خرید Spectral Edge توسط اپل خواهیم بود. با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

خرید Spectral Edge توسط اپل و افزایش کیفیت دوربین آیفون

خرید Spectral Edge توسط اپل و افزایش کیفیت دوربین آیفون

خرید Spectral Edge توسط اپل و افزایش کیفیت دوربین آیفون

خرید Spectral Edge توسط اپل نشان از تلاس این شرکت برای بهبود کیفیت دوربین محصولات خود است. این استارتاپ فناوری توسعه داده که موجب تصاویر روشن تر و واضح تری می شود. بر اساس اخبار منتشر شده از سوی بلومبرگ، کمپانی کوپرتینویی موفق به خرید Spectral Edge شده و حالا اپل مالک این استارتاپ اروپایی است. اسپکترال اج از نوعی هوش مصنوعی به نام یادگیری ماشین بهره می برد. این فناوری پس از گرفتن تصاویر مادون قرمز، آن ها را با کمک یادگیری ماشینی با تصاویر استاندارد ترکیب کرده و در نهایت تصاویر دقیق تر با رنگ های واضح تری را به دست می آورد.

تصویربرداری به یک مشخصه بسیار مهم در بازار گوشی های هوشمند تبدیل شده است. کمپانی اپل به طور دائم در حال اضافه کردن ویژگی های جدید به دوربین گوشی های آیفون بوده که به عنوان مثال می توان به دوربین سه گانه در آیفون ۱۱ پرو اشاره کرد. ظاهرا این کمپانی قصد دارد تا در سال آینده، یک دوربین سه بعدی را به گوشی های خود اضافه کند که موجب بهبود واقعیت افزوده و سنجش عمیق می شود.

فناوری Spectral Edge را می توان در نرم افزار یا سخت افزار اعمال کرد. قابلیت های بالقوه این فناوری شامل بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف و بهبود ثبت تصاویر و ضبط فیلم توسط دوربین های امنیتی یا پهپادها می شود. در حال حاضر ارزش این قرار مشخص نشده، اما ظاهرا اپل برای خرید این استارت اپ ۵ میلیون دلار هزینه کرده است. طبق گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد تا قابلیت های شگفت انگیز Spectral Edge را با هوش مصنوعی خود ادغام کند تا کیفیت تصویربرداری محصولات آینده را بهبود بخشد.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ و دوربینی که مجهز به این فناوری است، هستید؟ پاسخ مشخصا مثبت است!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

نظر شما چیست؟
باید منتظر موند و نتیجه را مشاهده کرد!

عـــلـــۍ

بنظر من اپل بهترین تکنولوجی هارو پیاده میکنه و کامل ترینشو بدون نقص…⁦❤️⁩💜

M.irani

از آيفون٦ به اينور هي ميخوام بخرم، هي شايعات آيفون بعدي نميذاره😐😂

Mahdi

ولی بنظرم بخری ضرر نمیکنی چون تو ایران ایفون جدید هم میاد قبلیه ارزون نمیشه و میتونی هر سال عوض کنی گوشیو

M.irani

نه حالا جدا از شوخي بعد از آيفون٤اس به اينور، يبار ديگه خيلي هيجان دارم اين گوشيو بخرم، چون انصافا جدا از قيمت زيادش توي ايران، خيلي كم نقص هست، دوربين توانمند، كيفيت صفحه ي عالي، كيفيت صدا، كيفيت ساخت، و باتري كه هميشه ضعف آيفون بود، و خب خيلي موارد ديگه، كه البته ضعف ها و مشكلات خاص خودش رو داره، ولي با اين كيفيت و امكانات شايد بشه از عيوبش چش پوشي كرد.
حالا يا يه پرايد ميخرم و يه مي٩تي و يا يه آيفون پرو مكس٥١٢

Amir galaxy

منم دقیقا از آیفون ۶ به اینور می‌خوام بخرم هی شایعاتی از طرف بانک میاد که پول نداری😐👌

عـــلـــۍ

عه نه خدایی🤭😶

_V_

شایعاتی میاد که میخوان بکننمون تو گونی

Milad7

سال آینده آیفون های جدید با طراحی جدید عرضه میشن اون موقع بخر!

M.irani

خب هرسال همينه! چون اولش كه قيمتش فضاييه، تا مياي يه پولي جم كني بخري شايعات بعدي شروع ميشه! البته مدلاي قبلي رو بخاطر ضعف باتري و البته گوشيهاي خوبِ اندرويد با قيمت مناسب، دل و دماغي نداشتم بخرم، ولي اين پرو مكس خيلي خوبه انصافا

Amir galaxy

دوربین.دوربین.دوربین.دوربین.دوربین.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)