حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اوپو رینو ۳ پنج شنبه ۵ دی ۹۸ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | اوپو

سه روز پیش در ترنجی خواندیم که اوپو رینو ۳ پرو 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ و نمایشگر ۹۰ هرتزی ارایه خواهد شد. آن زمان هنوز تاریخ معرفی مشخص نشده بود و حالا خبر می رسد که تاریخ معرفی اوپو رینو ۳ پنج شنبه ۵ دی ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی اوپو رینو ۳

اوپو رینو ۳

اوپو رینو ۳

شرکت اوپو چند هفته پیش همزمان با رونمایی از ColorOS 7 در چین اعلام کرد که سری رینو ۳ را در ماه دسامبر رسما راهی بازار می‌کند. اکنون اعلام شده که این گوشی بالاخره در تاریخ ۵ دی ماه ۹۸ معرفی می‌شود.

خانواده اوپو رینو ۳ شامل سه گوشی است:

  1. ۱- رینو ۳ استاندارد
  2. ۲- رینو ۳ پرو
  3. ۳- رینو ۳ پرو 5G

این سه دستگاه در تاریخ ۵ دی در کشور چین معرفی خواهند شد. تیزرهای رسمی اوپو نشان می‌دهد که رینو ۳ دارای نمایشگری با ناچ قطره طور و دوربین عقب چهارگانه است، در حالی که رینو ۳ پرو نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای دارد. البته تعداد لنزهای دوربین این گوشی مشابه مدل عادی رینو ۳ است.

رینو ۳ احتمالا از چیپست اسنپدراگون 730G استفاده می‌کند، در حالی که مدل پرو و پرو 5G به اسنپدراگون ۷۶۵ جی مجهز خواهند شد. اوپو هنوز به شکل رسمی مشخصات رینو ۳ را اعلام نکرده است.

منتظر اوپو رینو ۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

اوپو واقعا داره عالی کار میکنه
این 3گوشی هم اسامی خوبی دارن و قشنگ به ترتیب سخت افزاری که دارن مرتب شدن
و هم تنوع ساده و گیج کننده ندارن
کیفیت اوپو هم حرف نداره

Chalton

یکی از کاربرانی که طرفدار شیائومی هست تو یه پست کامنت گذاشته این که شیائومی تو ایران زیاد مانور نمیده و فروش نداره به این دلیل نیست که از رقبا میترسه به خاطر تحریم هاست،
بعد تو یه پست دیگه کامنت گذاشته هیچ برندی تو ایران نمیتونه به اندازه سامسونگ قیمت واقعی داشته باشه به خاطر مافیای موجود در بازار گوشی حتی هوآوی و شیائومی که نمایندگی رسمی دارن،برای همین فروششون کمه.
#تحریم
#مافیا
#نمایندگی رسمی
#فروش
🙆‍♂️🤣

afsoon

شیائمی حتی با وجود مافیای وارداتی و این همه رانت خور و دلال بازم قیمتش آنقدر عالی هست که به بقیه ترجیحش بدیم .فروش شیائمی هم توی ایران با وجود این مشکلات زیاد فوق العاده هست .الان هر گوشی فروشی بری شیائمی هم داره .نسبت به سه سال پیش که اولین شیائمی رو خریدم الان خیلی فراگیر تر شده .

Chalton

عزیزم تو ایران و بازار جهانی اول اولویت سامسونگ بغدش اگل هست،تو همین ایران خودمون مغازه دار ویترین‌ش رو از سامسونگ بغدش اپل پُر میکنه بعدش هم برندهای دیگه مثل هواوی و غیره،چرا چون اون دو تا برند ثابت شده هستن،برندهای چینی کیفیت ساختشون پایین تر از اون دو تا برند هستن،مصرف کننده به عنوان مثال میاد یه پرچمدار شیائومی میخره به خیال خودش با قیمت پایین یه پرچمدار خریده ولی به مرور زمان میفهمه چه کلاهی سرش رفته،کیفیت ساخت پایین،افت سرعت به مرور زمان( 6 ماه بعد از استفاده)صفحه‌نمایش‌ معمولی،رابط کاربری بی روح و خسته کننده،قطعاتی که پرچمدار شیائومی در پرچمدارش به کار برده آیا با پرچمدار سامسونگ یکی هست؟؟؟؟؟ اگه بگی اره دیگه خودت رو بیشتر خراب میکنی،به عنوان مثال RAM 8 گیگابایتی که در اس 10 هست با RAM 8 گیگ mi9 Pro یکی هست؟؟؟؟ معلومه که نه عزیزم،میاد ram 8 گیگ سفارش میده ولی از لحاظ کیفیت و کارایی پایین تر از ram 8 گیگ اس 10 هست،ولی تو زمینه تبلیغاتی مخاطب فکر میکنه فرقی ندارن با هم،این یه مثال خیلی ساده بود،حالا مودم WiFi ،بلندگو،حافظه داخلی،کیفیت شارژر،usb،میزان SAR،( میدونی که کمترین میزان sar رو سامسونگ داره و بیشترینش رو گوشی های شیائومی)حتی کیفیت رنگی که در گوشی ها به کار میبره هم خیلی پایین تر از برندهایی مثل سامسونگ هست،کیفیت بدنه،میاد میگه بدنه سرامیکی طرف هم میگه واااای چی زده،در صورتی که بدنه سرامیکی داریم تا بدنه سرامیکی،یا استیل داریم تا استیل یا شیشه داریم تا شیشه،حتی حتی اگه گوریلا گلاس هم استفاده کنه باز درجه بندی داره میاد میگه گوریلا گلاس 5 سفارش میده ولی با درجه بندی 2،که قیمتش پایین تر در بیاد،و و و خیلی چیزهای دیگه که خودت برو تحقیق کن،برای همین قیمت گوشی انقدر کاهش پیدا میکنه،اون وقت مدیر عامل شیائومی میاد الکی میگه ما به خاطر این که تبلیغات نمیکنیم و هزینه واسه تبلیغات نمیکنیم قیمت گوشی هامون پایینه،نه فدات شم اینا همه شعر و ور هست اگه تبلیغات نکنی که تو محله های چین هم نمیشناسنت،در کل افسون خودتم میدونی که کیفیت برندهای چینی خیلی پایین تر از سامسونگ و اپل هست.

Chalton

جناب عطایی یه ویراش کامنت بزارید 🙏

Chalton

جناب ع.طا.یی طایی یه ویراش کامنت بزارید 🙏

The Destroyer

حرف تو دهن من نذار… این عین کلماتیه که من در این مورد گفتم:
“هر گوشی که جدید میاد یه حباب قیمتی رو تجربه میکنه… مثالش هم a70 بود که اون اول که اومده بود حدود ۶ تومن قیمتش بود…
منتها به لطف دلال‌های محترم بعضی برندها حباب قیمتی طولانی‌تری رو تجربه میکنن. سامسونگ نماینده رسمی داره… طبیعتا وقتی اون شروع به وارد کردن گوشی بکنه اون حباب قیمتی هم میشکنه و این فقط در مورد سامسونگ هست… هیچ برند دیگه‌ای حتی هواوی که نماینده رسمی داره قیمتش به قیمت واقعی نمیرسه… مثلا الان آنر 9x قیمتی معادل 4 تومن داره درصورتی که قیمتش کمتر از ۳۰۰ دلار هست یا آنر ۲۰ پرو قیمتش ۷.۵ میلیون هست در صورتی که موقع معرفی ۵۰۰ دلار بود”

“این که شیائومی هیچ فعالیتی در ایران نداره به این دلیل نیست که از رقبا میترسه… به خاطر تحریم‌هاست… وگرنه حتی BBK هم هیچ فعالیتی در ایران نداره و اون‌هایی هم که هستن در شرف رفتن هستن”

الان این دو مورد تناقضی با هم دارن؟
این که شیائومی نمایندگی رسمی نمیزنه به خاطر تحریم‌هاست…همونطور که هیچ برند دیگه‌ای هم این کارو نکرده…اونایی هم که هستن کم‌کم دارن بار و بندیلشون رو جمع میکنن… قطعا هر برندی با داشتن نمایندگی میتونه حباب قیمتیش رو در یک بازار خیلی بهتر کنترل کنه…
اما این که برندهای ناشناخته تر همیشه قیمت‌های بالاتری نسبت به قیمت جهانیشون در ایران دارن به خاطر دلال‌های محترم هست که نمیخوان بازار فروششون خراب بشه و چون کسی هم نیست که ازشون ایراد بگیره همیشه نهایت سود رو از فروش برندهای ناشناخته تر میبرن…اگر یه ذره فروشندگان ما وجدان کاری داشتن ما نباید mi 9t که قیمتش ۲۶۰ دلار هست رو ۴.۵ میلیون میخریدیم…
شاید در مورد هواوی بهتر بود میگفتم اون مدل‌هایی که توسط نمایندگی وارد میشن حباب قیمتی خیلی کمتری رو تجربه میکنن وگرنه بقیه گوشی‌هاش هیچ وقت به قیمت واقعیشون نمیرسن…

afsoon

خب رقبای کی ۳۰ و کی۳۰ پرو هم اپو میخاد معرفی کنه .هرچند شکی نیست قیمتش بالاتر هست و نسخه گلوبال داشتنش احتمالش خیلی پایین .در هر صورت رینو ها همیشه فست شارژ های عالی و دوربین های عالی و طراحی های فوق العاده داشتن .و ای کاش اپو و ویوو و شیائمی نمایندگی رسمی داشتن توی ایران .

UnderTaker

چیزی که تا الان توی خبرها اومده بود این بود که اوپو قراره از پردازنده‌ی مدیاتک 6885 روی رنو 3 5G استفاده کنه، یعنی روی نسخه معمولی.

با اینکه این پردازنده توی بنچمارک‌ها قدرت خیلی بیشتری از اگزینوس 980 و اسنپدراگون 765G تونسته کسب کنه.

از سوی دیگه روی نسخه پرو یعنی رنو 3 5G پرو هم قراره از اسنپ 765G استفاده کنه که این مسئله کمی جای تأمل داره.

اگه این مسئله رخ بده، احتمالا دلیلِ این انتخاب برمیگرده به محبوبیتِ بیشتر اسنپدراگون و پشتیبانیِ بیشتره دولوپرها وگرنه از لحاظ قدرت، برتریِ کامل با پردازنده مدیاتک هست و فکر نکنم چیزی از اسنپ 765G کمتر داشته باشه.

همین تصمیم مشابه رو ریلمی هم ظاهرا قراره اتخاذ کنه با سری X50

عـــلـــۍ

حتی اگه استفاده نکنه چیزی از ارزش های مدیاتک کم نمیشه ⁦❤️⁩💜🙆

Amir galaxy

اینو مطمئنم که تو صد در صد فن مدیاتکی👍😁
توی برند ها موبایلی هم که معلوم نیس طرف کدومی ولی لاگژری پسندی😃

عـــلـــۍ

نخند دندونات میریزه 🤣😉

Amir galaxy

😐

Milad7

کلا شرکت اوپو را دوست دارم محصولات خوب و خوش قیمتی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)