حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۶ 5G را در دنیای واقعی ببینید

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم هواوی نوا ۶ 5G به زودی معرفی خواهد شد اما پیش از آن این دستگاه در یک فروش به صورت فیزیکی دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هواوی نوا ۶ 5G را در دنیای واقعی ببینید.

هواوی نوا ۶ 5G

هواوی قصد دارد ۱۴ آذر از گوشی نوا ۶ رونمایی کند. تاکنون خبر و اطلاعات زیادی از مشخصات کلیدی و طراحی دستگاه منتشر شده و می‌توان گفت که اکثر ویژگی های آن را می‌دانیم. حداقل شاهد معرفی سه مدل نوا 6 خواهیم بود که دو مدل آن پرچمدار هستند، همچنین شاهد یک مدل میان رده با نام هواوی نوا ۶ اس ای (Nova 6 SE) خواهیم بود. جدیدترین اطلاعات منتشرشده از هواوی نوا 6 نشان می‌دهد دارای حفره روی صفحه نمایش، حسگر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه و همچنین دوربین چهارگانه در بخش عقب است.

هواوی نوا ۶ 5G با حافظه رم ۸ گیگابایت پیش از معرفی برای فروش ارایه شد

این گوشی مجهز به صفحه نمایش 6.44 اینچ LCD بوده و همانطور که گفته شد یک حفره روی نمایشگر آن وجود دارد. ما معتقدیم که این حفره محل قرارگیری سنسور سلفی 32 مگاپیکسل و یک سنسور 8 مگاپیکسل اولترا واید با زاویه دید 105 درجه است. حاشیه پایین گوشی به نظر کمی ضخیم‌تر از بخش بالا است. با نگاهی به تصویر دوم، می‌بینیم که یک حسگر اثر انگشت در سمت راست و در کنار دکمه های حجم صدا قرار دارد.

ما در گوشه سمت راست قسمت بالای بخش عقب شاهد قرارگیری ماژول دوربین با سنسورهای چهارگانه هستیم؛ در حقیقت این گوشی دارای سنسور اصلی 60 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید 16 مگاپیکسل، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسل و یک سنسور 2 مگاپیکسل سنجش عمق بوده که می‌تواند عملکرد بالایی داشته باشد. بر اساس اطلاعات منتشرشده از لیست GeekBench می‌توان گفت گوشی جدید هواوی مجهز به 8 گیگابایت رم، تراشه کایرین 990 و رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی نوا ۶ 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

سلفی s10 plus رو مسخره میکردین؟!
پس حالا بخورینش😅👌
________
تکراری بود اما هر وقت یادم بیاد میگم

Milad7

اس ده پلاس معکوسه لامصب =))

Chalton

یه بنده خدایی یه جور شاکی میشه انگار تو بمبئی نمایندگی شیائومی داره،در اروپا و آمریکا که سامسونگ برند شماره یک موبایل هست و هیچ برندی باهاش نمیتونه رقابت کنه اما از موقعی که سری جدید A معرفی شد سامسونگ رشد قابل توجهی در بازار هند پیدا کرد،انقدر در هند سری a مورد استقبال قرار گرفت که تو دو روز 2 میلیون فقط a50 فروش رفت و در دو ماه حدود 7 میلیون عدد a10,a20,a30,a70، به فروش رسیده در بازار هند،حالا فکر کنم الان خیلی بیشتر از این عدد فروش رفته چون این امار قدیمی هست،حالا من نمیدونم چرا یه عده بهشون فشار میاد چرا اینجور رفتار هارو از خودشون بروز میدن خدا داند،ما که به ترول بودن بعضی از کاربران این سایت عادت کردیم.

The Destroyer

یه دوست عزیزی چنان از دفاع کردن حرف میزنه انگار خودش منطقی‌ترین کاربر سایته…
حالا اینارو بی‌خیال! یه چیزی دیدم از خود بیخود شدم:
http://www.slashleaks.com/l/new-live-photos-mi-mix-4-and-the-full-characteristics-of-the-smartphone
شیائومی می میکس ۴ با دوربین زیر صفحه نمایش در راهه!
بقیه مشخصات رو خودتون بخونید…

Milad7

بعیده فروش خوبی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)