حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ زد تی ای با رابط کاربری MiFavor 10 ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ZTE، آپدیت اندروید ۱۰

شرکت ZTE به‌تازگی از جدیدترین نسل از رابط کاربری خود بر پایه اندروید ۱۰ با تغییرات اساسی رونمایی کرد. گفته می شود آپدیت اندروید ۱۰ زد تی ای با رابط کاربری MiFavor 10 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ زد تی ای با رابط کاربری MiFavor 10

رابط کاربری MiFavor 10 شرکت ZTE بر مبنای اندروید ۱۰ ارایه می شود و قابلیت های ویژه این سیستم عامل را ارایه می کند. در ادامه به چند مورد آن ها اشاره می کنیم:

آیکون‌ها و تم تاریک

آیکون‌ها و تم تاریک

آیکون‌ها و تم تاریک

با پیروی از ترند روز، دارک مد به رابط کاربری MiFavor 10 نیز اضافه شد. البته این قابلیت هنوز نهایی نشده و مهندسین ZTE همچنان مشغول کار برروی ارائه یک تجربه بصری بهتر و راحت‌تر در هنگام شب هستند. علاوه‌براین آیکون‌ها در این رابط کاربری هم بازطراحی شده و ژست‌های حرکتی روان نیز به این UI اضافه شده است.

تصاویر پس‌زمینه و تم‌ها

زد تی ای MiFavor 10

زد تی ای MiFavor 10

رابط کاربری MiFavor 10 حالا تصاویر پس‌زمینه پویاتری در اختیار دارد که بیشتر آنها دارای سایه‌های تیره‌تری هستند. شش تم داخلی جدید برای انتخاب نیز در این رابط کاربری تعبیه شده است که دارای آیکون‌های اختصاصی خود می‌باشند.

اعلان‌های شناور

اعلان‌های شناور

اعلان‌های شناور

یک سبک جدید برای نمایش اعلانات در نظر گرفته شده که دارای یک پنجره کوچک شناور است. از نظر ظاهر این پنجره شبیه به پنجره پاپ‌آپ نوتفیکیشن‌های در One UI سامسونگ است. علاوه‌براین ZTE یک رابط ویندوزی شناوری برای برنامه IM در کنار کیبور متحرک در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد که MiFavor 10 برروی استفاده واقعی کاربر از گوشی و نمایشگر تمام صفحه آن طراحی شده است.

نمایشگر هوشمند و کنترل صوتی

رابط کاربری MiFavor 10 می‌تواند با نگه داشتن دو انگشت، به‌طرز سریعی محتوای نمایش داده شده بر روی نمایشگر گوشی را تحلیل کند. قابلیت‌های مشابهی با دستیار صوتی گوگل نیز برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه‌براین ZTE ادعا کرده است که این رابط کاربری از نظر کنترل صوتی و ناوبری کاملاً هوشیار است.

موتور هوش مصنوعی به‌روزرسانی شده

موتور هوش مصنوعی به‌روزرسانی شده

موتور هوش مصنوعی به‌روزرسانی شده

Z-Booster 2.0 حالا عملکرد بهتری در تخصیص هوشمندانه منابع سیستم دارد و انتظار می‌رود که به‌لطف MiFavor 10 میزان مصرف باتری و گیمینگ که شامل تأخیر پایین‌تر، گرافیک بالاتر و لگ کمتر است، بهبود پیدا کند. علاوه‌براین کاربران می‌توانند در زمان راه‌اندازی برنامه‌ها شاهد بهبود کلی باشند.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، MiFavor 10 دارای ویژگی و قابلیت‌های زیادی مانند تشخیص اسناد، تصحیح زاویه، طبقه‌بندی خودکار تصاویر و امکان تماس اورژانسی است. ZTE تأیید کرده است که رابط کاربری جدید آنها برای گوشی‌های ZTE Axon 10 Pro در هر دو نسخه 4G و 5G، ZTE Blade V10 و ZTE Axon 9 Pro عرضه خواهد شد. البته هنوز اطلاعاتی درخصوص زمان انتشار این آپدیت ارائه نشده است.

نظر شما درباره رابط کاربری جدید زد تی ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

zte آشغاله 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)