حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بخش زامبی کال آف دیوتی موبایل اضافه شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | بازی

پابجی را می توان محبوب ترین بتل رویال روی موبایل دانست. این بازی حالت زامبی دارد اما کال آف دیوتی که رقیب سرسخت این بازی است و مدت کوتاهی است به بازار آمده، آن را ندارد. حالا شرکت اکتیویژن چندی پیش طی پیامی رسما اعلام کرد که بخش زامبی به همراه دو حالت مختلف برای مدت محدودی راهی بازی Call of Duty: Mobile شد. بخش زامبی کال آف دیوتی موبایل اضافه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بخش زامبی به کال آف دیوتی موبایل

بخش زامبی به کال آف دیوتی موبایل

بخش زامبی به کال آف دیوتی موبایل

نزدیک به یک ماه از انتشار بازی Call of Duty: Mobile روی گوشی های هوشمند می گذرد و این اثر به لطف گیم پلی مهیج و سرگرم کننده، رکوردهای گوناگونی را از آن خود کرده و هم اکنون به عنوان محبوب ترین اثر موبایل در سراسر جهان شناخته می شود. در پی این دستاورد خیره کننده، شرکت اکتیویژن با عرضه به‌روزرسانی ها سعی در ارائه محتوای تازه به بازیکنان است که در جدیدترین آن ها، اخیرا بخش پرطرفدار زامبی برای مدت محدودی به این عنوان اضافه شده است.

به گفته سازندگان، این بخش به طور رایگان و صدالبته محدود در اختیار بازیکنان قرار گرفته که برای تجربه آن باید ابتدا به لول (Level) یا همان سطح پنجم دست یابید. بخش زامبی این عنوان گیمرها را به منطقه جدیدی تحت عنوان Shi No Numa می برد که در واقع جهان این محیط مربوط به دنیای بازی Call of Duty: World at War است.

این بخش پرطرفدار در مجموع شامل دو حالت مختلف به نام های Survival و Raid است که هر یک تجربه هیجان انگیزی از مبارزه و کشتار زامبی های دیوانه را برایتان رقم خواهد زد. همان طور که از اسم Survival یعنی بقا پیداست، در این حالت شما باید در برابر حملات زامبی های بی شمار مقاومت کنید و تا جای ممکن با حفظ جانتان، به نابودی آن ها بپردازید. حالتی که دقیقا مشابه آن در بسیاری از نسخه های اصلی مجموعه Call of Duty به چشم می خورد.

بخش زامبی به کال آف دیوتی موبایل Raid

بخش زامبی به کال آف دیوتی موبایل Raid

دومین حالت بخش زامبی که به Raid معروف است، شما را به صورت مرحله ای در برابر حملات زامبی ها قرار می دهد. به عبارت دیگر، در این حالت ابتدا گروهی از زامبی ها به شما حمله ور شده که با نابودی آن ها، در نهایت به سراغ غول منطقه یعنی The Abomination می روید که با شکست آن، پیروز میدان خواهید بود. گفتنی است که Raid یک حالت کاملا جدید در بخش زامبی است که برای نخستین بار پا به دنیای کال اف دیوتی می گذارد. حالت زامبی در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران بازی Call of Duty: Mobile قرار دارد. فراموش نکنید که این حالت به صورت محدود راهی بازی شده و بدیهی است که در آینده شاهد حذف آن خواهیم بود. با این حال، شرکت اکتیویژن هنوز تاریخ دقیقی را به عنوان زمان اتمام حالت زامبی مشخص نکرده است.

در دیگر خبرهای مرتبط با کال اف دیوتی موبایل، چندی پیش گزارش جدیدی از میزان دریافت این عنوان روی گوشی ها منتشر شد که بر اساس آن، ظاهرا تعداد دفعات دانلود بازی Call of Duty: Mobile اخیرا از مرز 148 میلیون بار عبور کرده است. گزارشی که بی شک محبوبیت بیش از اندازه این اثر میان گیمرهای موبایل را نشان داده و موفقیت بزرگی را در کارنامه شرکت اکتیویژن به ثبت رسانده است. گفته شده این آمار و ارقام مختص یک پلتفرم خاص نیست و شامل هر دو سیستم عامل iOS و اندروید می شود.

شایان ذکر است؛ بازی «کال اف دیوتی: موبایل» در حال حاضر به صورت رایگان روی گوشی های مبتنی بر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. افزون بر این، بد نیست بدانید که اثر Call of Duty: Modern Warfare به عنوان جدیدترین نسخه مجموعه کال اف دوتی، در تاریخ 3 آبان روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین پلتفرم پی سی منتشر شد.

نظر شما چیست؟ کال آف دیوتی بازی می کنید یا پابجی؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

دوستان این بازی رو ردمی نوت 8 پرو رو چه کیفیتی اجرا میشه؟

سردار

@android۱۰
گوشی رسید دستت؟؟
من هنوز نصبش نکردم ولی مطمعنا با بالاترین کیفیت اجرا میشه بدون لگ…

android 10

نه فردا شب میرسه…اگه بدون لگ و با کیفیت خوب باشه خیلی خوب میشه

سردار

اگه میخوای از این جور بازیا خیلی لذت ببری پیشنهاد میکنم روی pc بازی کنی… آزاد تری و سرعت عملت بالاتر میره …

android 10

حاجی پول pc ندارم وگرنه میخریدم یه pc درست حسابی که بتونه بازی رو با کیفیت خوب و بدون لگ اجرا کنه حداقل 7 تومن

android 10

وای خدا این دیگه چی بود 64 گیگ رم!!!!!!!

Milad7

از این تصویر که مشخصه زیاد جالب کار نشده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)