حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میباخ شاسی بلند GLS 600 رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | خودرو

اگر به یاد داشته باشید سال ۲۰۱۷ بود که شنیده‌هایی مبنی بر تصمیم شرکت مرسدس برای تولید نسخه میباخ خودروی بزرگ و شاسی بلند GLS این شرکت برای رقابت با نمونه‌های مشابهی همچون بنتلی بنتایگا، رولز-رویس کالینان و رنج روور SV اتوبیوگرافی به گوش می‌رسید. تا این امروز این شایعه به واقعیت تبدیل شد و مدل۲۰۲۰  مرسدس-می‌باخ GLS 600 رسما ارایه شده است. میباخ شاسی بلند GLS 600 رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

میباخ شاسی بلند GLS 600

میباخ شاسی بلند GLS 600

میباخ شاسی بلند GLS 600

این خودرو چیزی فراتر از یک GLS معمولی است به طوری که حتی ظاهر آن نیز نشان می‌دهد که به طراحی پانل جلو پنجره متفاوت و رنگ‌بندی دوگانه مجهز شده است. اما تغییرات اساسی در دل این بدنه زیبا و عظیم الجثه نفهته است؛ جایی که صندلی‌های این خودرو به منظور باز شدن فضای بیشتر برای سه سرنشینی (به غیر از راننده) که قرار است در آن بنشینند، بسیار جادار و راحت طراحی شده است.

داخل کابین میباخ شاسی بلند GLS 600

صندلی‌های مرسدس – می‌باخ GLS 600 به قابلیت گرمایش، جابجایی هوا و ماساژ سرنشین مجهزند و حتی سرنشینان عقب می‌توانند پاهای خود را نیز دراز کنند. کنسول میانی این خودرو ثابت بوده و بسیاری از امکانات از قبیل میزهای بازشونده و حتی یخچال کوچک را برای خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ها در خود جای داده است.

از دیگر ویژگی‌های مرسدس – می‌باخ GLS 600 می‌توان به سقف پانوراما، تبلت‌های هفت اینچ، سیستم تهویه هوا با چندین خروجی، 9 درگاه USB، سیستم نور محیطی مجهز به 64 رنگ، سیستم صوتی Burnmester و دیگر مواردی که در اکثر خودروهای شاسی بلند لوکس وجود دارد اشاره کرد.

یکی از جذابیت‌های مرسدس-می‌باخ GLS 600، حالت رانندگی اختصاصی «می‌باخ» است که قادر است تجربه‌ای لذت‌بخش و راحتی را برای سرنشینان بویژه در طول سفر به ارمغان آورد. همچنین، زمانی درب‌های خودرو باز می‌شود، خودرو به صورت خودکار ارتفاع خود را کم می‌کند تا افراد بتوانند راحت‌تر سوار و یا پیاده شوند.

موتور میباخ شاسی بلند GLS 600

موتور میباخ شاسی بلند GLS 600

موتور میباخ شاسی بلند GLS 600

در زیر کاپوت مرسدس میباخ GLS 600 شاسی بلند از پیشرانه 4 لیتری تویین توربو V8 استفاده شده که قادر به ارائه قدرتی معادل 550 اسب بخار و گشتاوری معادل 729 نیوتن‌متر است. در کنار این موتور، یک سیستم الکتریکی 48 ولتی تعبیه شده که با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 21 اسب بخار قدرت و 249 نیوتن‌متر گشتاور را به چرخ‌های خودروی منتقل کند.

و اما در خصوص سرعت مرسدس-می‌باخ GLS 600 نیز باید گفت که این خودرو در مدت زمان 4.8 ثانیه، سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت خواهد رساند و با حداکثر سرعت 210 کیلومتر بر ساعت حرکت خواهد کرد.

گالری تصاویر میباخ شاسی بلند ۲۰۲۰ به همراه تیزر ویدیویی

مرسدس هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص قیمت این خودرو منتشر نکرده اما گفته که عرضه مرسدس – میباخ GLS 600 از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره میباخ شاسی بلند GLS 600 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اصالت رو ببین 😀

Amir galaxy

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)