حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک تبلت مدیاپد پرو منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 35 دیدگاه | هواوی

دو هفته پیش بود که هواوی میت پد پرو (MatePad Pro) با حاشیه کم و سوراخ نمایشگر ارایه می شود. تبلت هواوی مدیاپد پرو (Huawei MediaPad Pro) چند روز پیش از رونمایی، در سایت بپچمارک Geekbench رویت شد. در نتیجه بنچمارک تبلت مدیاپد پرو منتشر شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

بنچمارک تبلت مدیاپد پرو

بنچمارک تبلت مدیاپد پرو

بنچمارک تبلت مدیاپد پرو

ما این را می‌دانیم که تبلت پرچمدار جدید هواوی ۴ آذر ۹۸ رسما معرفی خواهد شد. این نخستین مرتبه ای که از یک سوراخ نمایشگر جهت میزبانی از دوربین سلفی در یک تبلت استفاده می‌شود. حال به نظر می‌رسد این تبلت در سایت امتیازگیری Geekbench رویت شده تا ما بیشتر با مشخصات فنی و البته نام پردازنده‌ی قدرتبخش آن آشنا شویم.

دستگاه رویت شده در سایت گیک بنچ که دارای شماره مدل MRX-AL09 است، امتیاز 3808 را در حالت تک هسته‌ای و 11832 را در حالت چند هسته‌ای به نام خود ثبت کرده است. در قلب تپنده‌ی آن یک تراشه‌ی 8 هسته‌ای برند کایرین با سرعت کلاک پایه 1.84 گیگاهرتزی قرار دارد که با جزئیات چیپست کایرین ۹۹۰ هواوی مطابقت دارد. شش گیگابایت رم این چیپست را همراهی می‌کند و در راس بخش نرم افزاری آن نیز اندروید ۱۰ حضور دارد.

چندی پیش بود که به لطف دریافت تاییدیه 3C ما متوجه پشتیبانی تبلت هواوی مدیاپد پرو از فناوری شارژ سریع 40 وات SuperCharge هواوی که در گوشی‌های سری میت 30 نیز وجود دارد، شدیم. ما همچنین از یک مدل دیگر این تبلت با شماره مدل MRX-AN09 نیز مطلعیم که از فناوری LTE پشتیبانی می‌کند. اما اخیرا یکی دیگر از نسخه‌های این تبلت موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده است. در توضیحات این تاییدیه که مربوط به مدل MRX-AN09 است، مشخص شده که آن از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد.

آخرین گوشی 5 جی هواوی، میت ایکس 20 ایکس (5G) است که در شماره مدل خود از حرف “N” میزبانی می‌کند. از آنجایی که در شماره مدل MRX-AN09 نیز حرف N نمایان است، می‌توان گفت که باید منتظر اولین تبلت 5G از سوی برند هواوی نیز باشیم. این نسخه می‌تواند از چیپست کایرین ۹۹۰ 5G قدرت گیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
35 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

آفرین ماشالا

سردار

عالی کایرین معرکس 😍

chalton

سردار بی لیاقت نمیخوایم نمیخوایم 👏

chalton

توپ تانک فشفشه ناظر باید گم بشه

Dr.Nazer

ها؟😐😂

chalton

سردار قصه بگو خوابم ببره

سردار

الان وقت خوابت نیس کهنتو عوض نکردی 🤣

android 10


داداش چیزی زدی؟؟؟قصت اینقد خوب بود خوابم برد…ولی دوباره بیدار شدم

_V_

Android 10

نه چرا همچین فکری کردی؟

فقط یه لوله کاغذی بود رو میز خونمون لاش شیوید بود،برداشتم ریختم تو شام امشب،،فقط نمیدونم چرا چشای هممون قرمز شده

chalton

سردار جواب

android 10


اها اگه اینجوری باشه مشکلی نیس😂😂😂

chalton

آقا سردار گل ما اول سوال پرسیدیم یعنی انقدر سخته این سوال؟

سردار

من کاکتوسم بپا مالت مالیده نشه 😂😂😂

android 10

توپ تانک فشفشه چالتون باید بمونه یکم بخندیم…
درسته قافیه نداشت ولی جدا چالتون برا اینجور موقعا به درد بخوره…شاید جمعه بیاید شاید…اینترنتو میگم

سردار

افسون قراره بره قطر اونجا کشف حجاب کنه اوووم یس 😂

سردار

گفتم یه نون میخوای یا دو نون؟

android 10

همشو بده 😂😂😂واسه خودم نمیخوام واسه چالتون میخرم دوس داره

سردار

دهنت اجاق گاز 😂

Dr.Nazer

@ممد آفیشیال
پیک‌نیک سایپا شیره هیدرولیک حدود ۲۷۰ تومنه، این کار تُرکِ اصله از ایناس که تو شوشتر میبافن مارک ال‌سی‌وایکیکی میزنن پشتش؛ البته پیک‌نیک و که نمیبافن… بیخیال اصن من برگردم سر پیک‌نیکم

_V_

لعنتی😂

android 10

اها باشه مرسی

Amir galaxy

شما همون دکتر ناظری دیگه؟!
همونی که تو پست v30 کامنت طویل میداد؟!

Dr.Nazer

خیر بنده باباشم
آقا کامنت منطقی میذاریم ایراد میگیرین
فحش میدیم ایراد میگیرین
بااحترام با همه رفتار میکنیم ایراد میگیرین
جدی صحبت میکنیم ایراد میگیرین
جدی صحبت نمیکنیم ایراد میگیرین
بابا بسه دیگه روانی کردین منو، یه‌جوری میگی شما همون دکتر ناظری که کامنت طویل می‌داد :-/ الان من دیگه از این به‌بعد موظفم رفتارای درست و نادرست شما رو بررسی و روانشناسی کنم و بین دعواها واسطه شم و از منطق واسه یه‌مشت آدم که هیچی حالیشون نیست بگم؟! به‌قرآن من روانشناس و مشاور خانواده نیستم من فقط میخوام یکم اگه بتونم که نمیتونم فرهنگ این مردم بی‌فرهنگ و عوض کنم که ۴۰ ساله دارن روش اسب‌سواری میکنن، خب حالا این کار نادرستیه، باشه. درباره گوشیا هم کامنت بذارم که باز کار نادرستیه، کامنت طنزم بذارم باز کار نادرستیه، خب یه‌دفعه بگین برو بمیر دیگه!

Amir galaxy

از منطق واسه یه‌مشت آدم که هیچی حالیشون نیست بگم؟! به‌قرآن من روانشناس و مشاور خانواده نیستم من فقط میخوام یکم اگه بتونم که نمیتونم فرهنگ این مردم بی‌فرهنگ و عوض کنم که ۴۰ ساله دارن روش اسب‌سواری میکنن
________________
چرا دوست داری توهین کنی فقط؟!
بخدا اگه به دیگران توهین کنی و هزار تا انگ بچسبونی به ما کسی بهت نمیگه عاقل و بالغ و بزرگ ترنجی…
میچرخی میگی هر کی بحث کنه یه آدم احمق و روانه و هزار داستان دیگه
اونوقت راست راست میگردی و حرفایی میزنی که کلا چرت و پرته و در این صورت هم شما عاقل و بالغی
تو خودت به حرفای خودت عمل نمیکنی بعد میگی می‌خوام این فرهنگ اشتباه رو درست کنم؟!
میخوای آداما احمق بیشعوری مثل من یا سردار رو درست کنی؟!
از خودت شروع کن…به حرفای خودت عمل کن….توهین نکن… اونوقت چهارتا آدم دیگه هم میبینن یاد میگیرن

Dr.Nazer

الان دقیقا چطور این برداشت رو کردی که هیچی حالیشون نیست منظورم با تو و سرداره؟! در ضمن بی‌فرهنگ فحش و توهین نیست دقیقا توصیف‌گر شخصیت ۸۳ میلیون ایرانیه، منم بی‌فرهنگم مگه گفتم من خیلی بافرهنگ و باشخصیتم؟ آقا من غلط کردم نمیخوام فرهنگ و درست کنم مگه من از سرانِ کشورم؟ با یه سایت فرهنگ مردم و درست کنم؟!
درضمن من کمبود توجه ندارم و دنبال این نیستم که دو نفر بیان بگن وااای دکتر شما چقد منطقی هستی من عاشق حرفات شدم :-/ آقا ما همه مریضیم هممون روانی‌ایم درست بشو هم نیستیم، نه من نه تو نه هیچ کس دیگه‌ای؛ پس ول کن این حرفارو برو مث قبل به روال عادی کامنت‌گذاریت ادامه بده کاری هم با حرفای من نداشته باش چون من هیچی حالیم نیست!

Amir galaxy

معلومه فقط دنبال سفسطه ای !

Dr.Nazer

آقای محترم جنابعالی یه‌جوری میگی توهین نکن انگار مثلا خودت از نوادگان پیامبری.. نه پیامبر چیه شما از خدا هم بالاتری! آره تو اصلا تاحالا تو سایت فحش ندادیا، یه‌وقت نگی فحش دادم که ناراحت میشما! اصن از لحظه‌ای که وارد سایت شدی با تمام کاربرا از منصطقی‌ترین گرفته تا ترول‌ترین با آرامش و احترام کامل صحبت کردی و فقط من چون الان اینجا کلمه “بی‌فرهنگ” رو به‌کار بردم به‌بعضیا برخورده، واقعا هم بی‌فرهنگ کلمه زشتیه‌ها، نبینین که ترولا فحش خواهر مادر میدن بیاین دکتر ناظرو ببینین که گفته بی‌فرهنگ وای وای وای چقد بی‌شخصیته این آدم! عزیزم خود رهبر کشور ما رسما به روءسای جمهوری کشورایِ دیگه توهین میکنه، دیگه چه‌انتظاری از من داری؟!! تازه من هیچوقت تاحالا به‌کسی توهین مستقیم نکردم میتونی بری ببینی، شاید فقط چندبار اونم تو بحث‌ شدید با ماشلا و الباقی… راستی یادم رفت بذار اینم آخرش بگم که چون من ۶ ماه پیش با ماشالا بحث کردم واقعا واسه خودم متاسفم!

Dr.Nazer

دقیقا مشکل ما اینجاست که خودمون یه‌کاری رو امام میدیم و هرکی هم نصیحت‌مون میکنه گوش نمیدیم، اما وقتی کَسِ دیگه‌ای همون کار رو انجام میده ما میشیم خدای منطق و دانش و ادب! الان نه واقعا بگو تو خودت تاحالا به کسی تو سایت توهین نکردی؟ مصطفی نکرده؟ واعظ نکرده؟ من نکردم؟! تنها کسی که تو این سایت توهین نکرده بود نیما عرفانی بود که اونم از دست رفت، همین احمدم که میگین منطقی‌ترین کاربر سایت یه بار دیدم به واعظ گفته بود اسکلِ فلان..‌. آقا الان منم اینطوری‌ام مگه من اینطوری نیستم؟! هرکاری دوست داشتم کردم هرچی دوست داشتم گفتم ولی با جنابعالی و بقیه که رسید شده فیلسوف و منطقی و روانشناس، وضعیت خودت هم الان اینطوریه، پس بحث و الکی کش نده…

و من‌الله‌توفیق

Dr.Nazer

امام میدیم = انجام میدیم*

Dr.Nazer

به‌ جنابعالی و بقیه که رسید شدم… *

_V_

#بس_است_دیگر

Amir galaxy

ترجیح میدم سکوت کنم…

Dr.Nazer

غیر از اینه؟ تمام مردم ایرانن همینن، آقا من شوهرخاله‌مو مثال میزنم که به کسی برنخوره! : شوهرخاله‌ی من تریاک میکشه و کلا سر پیک‌نیکه و کار خودشو اشتباه نمیبینه، اما وقتی میبینه باجناقش هم تریاک میکشه میره پیشش و میشینه به نصیحت کردن که مواد مخدر ضرر داره و اعتیاد بده و فلان اما غافل از اینکه خودش هم مث اونه…!

Dr.Nazer

من نمیخوام کسی رو محکوم کنم و منظور و مقصود از این مثال هم خودم بودم نه تو و نه کس دیگه‌ای…

Mahdi

ما هم یه نظری بدیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)