حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این شارژر وایرلس شیائومی ماگ چایی شما را هم گرم می کند

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

اگر از شارژر وایرلس استفاده کرده باشید شاید این فکر کنید اینکه یک وسیله دایره ای همواره روی میز شما همواره باشد و کارایی دیگر ارایه نکند، جالب نیست. به نظر می رسد شیائومی هم با شما هم نظر است و می خواهد شارژر وایرلس را با قابلیت جانبی جذاب ارایه کند که شاید خرید آن را منطقی تر جلوه دهد. این شارژر وایرلس شیائومی ماگ چایی شما را هم گرم می کند! در ادامه اب ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر وایرلس شیائومی با قابلیت گرم کردن چایی

شیائومی

شیائومی

ماه گذشته شیائومی پس از راه‌اندازی اجاق گاز Mijia Induction، محصول دیگری را به قفسه فروش رو به رشد خود اضافه کرده است. این سازنده گوشی های هوشمند اخیرا “گرم کنِ ماگ” Wia Up شیائومی را در کشور خود یعنی چین معرفی کرده است. نکته منحصر به فرد در مورد این “گرم کنِ ماگ” این واقعیت است که همراه با شارژ بی سیم است.

این بدان معنی است که از “گرمکنِ ماگ” می توان به جای شارژ بی سیم 10W استفاده کرد. این محصول می تواند دمای ثابت 55 درجه را حفظ کند. برای اینکه بتوانید ماگ را گرم کنید، جای آن را روی شارژر بی سیم خواهید گذاشت.

به گفته شیائومی این روش گرمایش بسیار بهتر از روشهای سنتی گرمایش سیم است. دمای گرمایش ثابت بوده و بسیار ایمن تر است. مهمتر از همه، کاربر در حین دست زدن به فنجان دچار سوختگی نخواهد شد.

شاید تعجب کنید که آیا تفاوت ساختار بین این روش و روش سنتی وجود دارد یا خیر. با کمال تعجب، وجود ندارد. “گرمکنِ ماگ” شیائومی از مواد سرامیکی تشکیل شده است که در فنجان های سنتی کاملاً متداول است. از طرف دیگر، شیائومی در تلاش است تجربه ای بسیار با دوام تر و ایمن تر باشد. در حقیقت، کل فنجان ضد آب است، بنابراین می توانید بدون نگرانی در مورد پشتیبانی شارژ بی سیم در قسمت پایین، آن را بشویید.

علاوه بر این، “ماگ گرم کن” بعد از ۴ ساعت عدم تحرک وارد حالت خواب می شود به این معنی که محصول گرم نمی شود. این کار برای ایمن نگه داشتن محصول در برابر صدمات داخلی انجام می شود. این محصول با توجه به قیمت 189 یوان (تقریباً 26 دلار) در دسترس است. ما انتظار نداریم که این محصول به بازار جهانی برسد.

سرانجام، شارژر Xiaomi Warm Up Cup با هر شارژر بی سیم ای که از خروجی 10W پشتیبانی می کند، کار خواهد کرد. این بدان معنی است که می توانید از محصولات شارژ بی سیم از شیائومی، هواوی، اپل، سامسونگ یا هر برمد شخص ثالث دیگری استفاده کنید. در توسعه دیگری، شیائومی همچنین قصد دارد اولین کتابخوان الکترونیکی خود را در تاریخ ۲۹ آبان یعنی فردا، به بازار عرضه کند.

نظر شما درباره این ایده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

آقای عط‌ایی میخواین کل کامنتارو ببندین همه برن بررسی، نظرتون چیه؟! هرچی مینویسیم یا حذف میشه یا میره واسه بررسی :-/

ARMTIN

ممنون که به فکر همه دوستان ترنجی هستید 🌹👍

_V_

دستتون درد نکنه جناب عطایی
ما حواسمون به اونجاش نبود

pooria

این چه وضعه همه کامنتارو چرا پاک کردین

pooria

اها ممنون از شما

Milad7

دمش گرم ایده ی جالبیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)