حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک موبایل اقتصادی از ال جی با دوربین تکی لو رفت، تولید به صورت ODM

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

فعالیت تلفن های هوشمند ال جی مدتی است که به دلیل فشار فزاینده شرکت های رقیب مانند سامسونگ و تعدادی از سازندگان تلفن چینی، مارپیچ طور نزول دارد. امروز اما یک موبایل اقتصادی از ال جی با دوربین تکی لو رفته که تولید به صورت ODM خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

موبایل اقتصادی ال جی

موبایل اقتصادی ال جی با دوربین تکی

موبایل اقتصادی ال جی با دوربین تکی

ال جی هم اعلام کرده است که به دنبال راهکار مدل تجاری ODM (سازنده طراحی اولیه) است تا گوشی های هوشمند خود را در بازار موبایل حفظ کند. این امر به ویژه در مورد تلفن های هوشمند پایین رده صادق است اما در دستگاه های سطح بالا LG نیست.

اکنون به نظر می رسد این برند در آستانه ارایه تلفن هوشمند جدید اقتصادی قرار دارد، زیرا اکنون تاییدیه یکی از دستگاه های خود را که توسط کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده تأیید شده است، دریافت کرده است.

دستگاه دارای شماره مدل LM-X210LMW است و از به این دلیل احتمالا در رده بندی اقتصادی قرار دارد. متاسفانه، سند FCC مشخصات و حتی نام رسمی دستگاه مورد نظر را فاش نمی کند، اما تعدادی تصویر رسمی وجود دارد که کل طراحی آن را فاش می کند.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در FCC نشان می دهد که دستگاه ذکر شده با طراحی تمام صفحه همراه با یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ارایه می شود.

در قسمت عقب گوشی اقتصادی الجی یک دوربین منفرد در سمت چپ دیده می شود که هیچ مدرکی از اسکنر اثر انگشت در دست نیست. با توجه به اینکه دستگاه مجددا در رده دستگاه های پریمیوم یا رده متوسط نیست تصور می کنیم که این دستگاه بدون حسگر اثر انگشت برای تأیید هویت بیومتریک ارائه می شود.

قابل ذکر است که قاب پشتی گوشی ناشناخته ال جی قابل باز شدن است که شاید به نظر می رسد دارای باتری قابل تعویض باشد. در لبه پایین، یک USB Type-C و دو توری وجود دارد که ظاهرا برای بلندگو و میکروفون است. همچنین در بالای آن ، فقط یک جک هدفون 3.5 میلی متری وجود دارد. این دستگاه هنوز در Geekbench و سایر پایگاههای داده صدور گواهی ظاهر نشده است، بنابراین ممکن است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن خواهیم شنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی پایین رده ال جی با دوربین تکی و ساخته شده به شکل ODM موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraygoular

دوستان از کجا میشه سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت گرفت؟
من یکی گرفتم داشت کار میکرد ولی لطف کردند کلا شرکتی که اراعه میکردو نابود کردن لطفا یک راهی معرفی کنید اینطوری نمیشه جدا دیگه
ترنجی هم که همرو باید بررسی که خوشش اومد انتشار بده مرسی از دیکتاتوری حتی تویه سایت های تکنولوژی

V800B

گوشی دست دوم نبود😂

Soheil Rezayi

مطمئنا از سری W خواهد بود
۱) حلقه قرمز دور دوربین
۲) LM-X شماره سری W هست

Soheil Rezayi

چه عجب یه خبر شنیدیم از الجی موبایل

Milad7

ال جی هم قاطی کرده دیگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)