حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

شیائومی شاید بیشتر با گوشی‌های هوشمند و البته حتی گسترده تر با لوازم جانبی خود شناخته می‌شود، اما باید بدانید که این شرکت در سایر حوزه‌های سخت افزاری هم فعال بوده و محصولات متنوعی تولید می‌کند. از جمله این محصولات می‌توان به تلویزیون هوشمند، دستبندهای هوشمند، پاوربانک و حتی اسکوترهای برقی، اشاره کرد. مانیتورهای گیمینگ یکی از مواردی است که شیائومی به تازگی به آن ورود کرده است. امروز می شنویم که مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی به زودی معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مانیتور گیمینگ خمیده شیائومی

مانیتور خمیده گیمینگ شیائومی

مانیتور خمیده گیمینگ شیائومی

در زمینه نمایشگر پیش از این می سرفیس ۳۴ (Mi Surface 34) به عنوان اولین مانیتور دسکتاپ شیائومی عرضه شده بود. این صفحه نمایش 34 اینچی دارای یک پنل خمیده (1500R) با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل (نسبت تصویری 21:9) می‌باشد.

می سرفیس ۳۴ که مختص بازی‌های ویدیویی و برای گیمرها طراحی شده، دارای نرخ تازه سازی 144 هرتزی و زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه‌ای بوده و از فناوری AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، شیائومی یک مانیتور 23.8 اینچی دیگر را نیز با پانل IPS و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل معرفی کرده است. این مانیتور از ویژگی‌هایی کمابیش مشابه می سرفیس 34 برخوردار بوده و حدود 98 دلار قیمت‌گذاری شده است. اما در جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، خبر از عرضه قریب الوقوع سومین مدل از مانیتورهای شیائومی منتشر شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

براساس این گزارش، مانیتور جدید شیائومی نیز از ویژگی‌هایی تقریباً مشابه برخوردار بوده اما در ابعادی کوچک‌‌تر طراحی شده است. نرخ تازه سازی در این مدل جدید همچنان برابر 144 هرتز و زمان پاسخ دهی هم 4 میلی ثانیه است. با این حال، اندازه صفحه نمایش از 34 اینچ به 29 اینچ کاهش پیدا کرده که مسلما می‌تواند باعث کاهش قیمت آن شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید روزی مانیتور شیائومی هم بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

عاشقان گیم منتظر یه قیمت گذاری فوق رقابتی باشید

_V_

“روزی مانیتور شیائومی هم بخرید؟”
یا نمیخرم یا اگر بخوام بخرم جمع میکنم سامسونگ میخرم

Milad7

فاکتور قیمت 🙂

armin sat

حیف که اچ دی آر ساپورت نمیکنه حیف حیف حیف…

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)