حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کتابخوان شیائومی ۲۹ آبان معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

به نظر می رسد شیائومی می خواهد به بازار دیگری ورود کند و این مترادف است با یک دستگاه خوش قیمت پر امکانات. کتابخوان شیائومی تا یک هفته دیگر معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

کتابخوان شیائومی

کتابخوان شیائومی

کتابخوان شیائومی

شماتیک کتابخوان الکترونیکی شیائومی لو رفته است. این دستگاه برخلاف برندهای دیگر، تنها به یک دکمه مجهز بوده و کاربر می تواند تمام کنترل ها و فرمان های حرکتی را از طریق صفحه نمایش لمسی انجام دهد.

با اینکه کتابخوان الکترونیکی آمازون کیندل، محبوب ترین وسیله در بین برندهای دیگری نظیر نوک گلو لایت بارنز اند نوبل و همینطور کانادا کوبو به شمار می آید، اما ظاهرا شیائومی نیز قدم به عرصه تولید این نوع محصولات گذاشته است. شیائومی در تاریخ ۲۹ آبان سال جاری، اولین کتابخوان الکترونیکی خود را عرضه خواهد کرد.

این خبر دیروز به وسیله یک حساب کاربری به نام Mijia در Weibo منتشر شد. به نظر می رسد که سرمایه ساخت کتابخوان الکترونیکی شیائومی نیز همانند بسیاری از محصولات دیگر این شرکت به طور جمعی تامین می شود. بنابراین می توان انتظار داشت که این محصول با قیمت مناسبی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

طرحی از محصول جدید شیائومی نیز در ویبو به اشتراک گذاشته شده است. این دستگاه دارای حاشیه های عریض بوده و یک دکمه در بالای آن به چشم می خورد. بر خلاف کتابخوان های نوک و کوبو، هیچ دکمه دیگری روی حاشیه های کناری دیده نمی شود.

بنابراین می توان گفت که تمامی کنترل ها روی صفحه نمایش هستند. از طرف دیگر، نمایشگر می تواند اثر سیاه و سفید کتاب های کاغذی را شبیه سازی کند. بنابراین علاوه بر حفظ سلامت چشمان کاربران، در مصرف باتری نیز صرفه جویی می شود.

هنوز مشخص نیست که آیا کتابخوان الکترونیکی شیائومی به یک کتابخانه انحصاری از کتاب های الکترونیکی مجهز می شود یا خیر. در ضمن هنوز اطلاعات موثقی درباره پشتیبانی این دستگاه از کتاب های صوتی وجود ندارد.

اما در صورت وجود این قابلیت، یک جک صوتی باید در کتابخوان تعبیه شود. البته می توان حدس زد که غول فناوری چینی به جای جک صوتی، از اتصال بلوتوث برای بلندگو یا هدفون استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم برای کتابخوان الکترونیکی شیائومی از دیدگاه کاربران، داشتن درجه IP یا همان ضدآب بودن است، تا بدین وسیله با خیالی آسوده بتوانند در استخر و ساحل از این دستگاه استفاده کنند!

نظر شما درباره کتابخوان احتمالی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سردار بلوچ

هنن؟؟؟
کتاب خوان دیگه چیه؟؟؟

online_wireless

کتاب خوان ها ها برای اسیب نرساندن به چشم تولید میشن و کسی که صرفا برای خواندن کتاب ها و پی دی اف بخواد بهترین وسیله هستن ولی این مدل حاشیه هاش واقعا زیاده

Milad7

وات؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)