حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مخفی شدن تعداد لایک های اینستاگرام به صورت جهانی آزمایش می شود

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شش ماه پیش بود که نشان ندادن تعداد لایک اینستاگرام آغاز شد و هفته پیش عدم نمایش تعداد لایک پست های اینستاگرام در امریکا کلید خورد. حالا اما مخفی شدن تعداد لایک های اینستاگرام به صورت جهانی آزمایش می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مخفی شدن تعداد لایک های اینستاگرام

مخفی شدن تعداد لایک های اینستاگرام

مخفی شدن تعداد لایک های اینستاگرام

این آزمایش که طی آن تعداد لایک‌ها و شمار بازدید از ویدیوها مخفی می‌شود، از چند ماه قبل آغاز شده و حالا اینستاگرام قصد دارد آزمایش را وارد فاز بین‌المللی کند.

طبق اعلام اینستاگرام کاربرانی که در این آزمایش قرار می‌گیرند، دیگر نمی‌توانند تعداد لایک‌ها و بازدید از ویدیوهای دیگران را مشاهده کنند و فقط به آمار مربوط به پست‌های خود دسترسی خواهند داشت. اینستاگرام می‌گوید با این کار، کاربران بیش از توجه بر تعداد لایک‌ها، بر محتوای پست‌ها توجه خواهند کرد.

این پلتفرم از چند ماه قبل آزمایش مربوط به مخفی‌سازی تعداد لایک‌ها را در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، ایرلند، ایتالیا، ژاپن و نیوزیلند آغاز کرده است. اگرچه مدیران آن می‌گوید تا حالا این اقدام نتایج مثبتی به همراه داشته، ولی از آنجایی که یک تغییر بسیار مهم برای اینستاگرام محسوب می‌شود، آن‌ها قصد دارند با افزایش وسعت این پروژه اطلاعات بیشتری از واکنش کاربران کسب کنند.

در این میان، لازم به ذکر است که تعداد لایک‌ها برای اینفلوئنسرها اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا تا حد زیادی بر اساس همین موضوع مبلغ موردنظر را از اسپانسرها دریافت می‌کنند. اینستاگرام هم اعلام کرده آن‌ها به‌خوبی از این موضوع خبر دارند و در این زمینه به‌دنبال ارائه‌ی راهکارهای مناسبی هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اینستاگرام اینطور بهتر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اره آپدیت جدید دیگه لایک هارو نشون نمیده،به نظر من اینجوری خیلی بهتره،البته اونایی که عشق لایک خوردن دارن واسشون دردناکه،طرف رو تو خیابون…. حسابش نمیکنی میاد دو تا… نشون میده مردم ما هم که ضعف…. هستن سریع فالوش میکنن یه دفعه میشه 500k میشه،این هست دنیای این روزهای کشورمون.
حالا برید پیج افرادی مثل دکتر سمیعی رو ببینید چند نفر فالو کردنش خندتون میگیره که هیچی تو این مملکت سر جاش نیست.

_V_

👍

سردار بلوچ

واسه من بد میشه 😂😂۲۰۰ تا فالوور دارم😂😂 بالای ۵۰۰ نفر فقط لایک میکنم دیگه ارزشمونم کم میشه 😅😂

سردار بلوچ

میکنن*

Milad7

اینطوری خیلی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)