حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو اس ۵ با دوربین لوزی شکل و کوچکترین سوراخ نمایشگر معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | ویوو

دیروز بود که ویوو اس ۵ با دوربین لوزی و اسنپدراگون ۷۱۲ دیده شد. امروز اما این دستگاه رسما معرفی شده است. ویوو اس ۵ با دوربین لوزی شکل و کوچکترین سوراخ نمایشگر معرفی شده و با هم در ادامه درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ویوو اس ۵

ویوو اس ۵

ویوو اس ۵

ظاهرا کمپانی ویوو قصد دارد بازار میان‌رده را با عرضه‌ی مدل‌های مختلف تسخیر کند. این کمپانی چینی ساعاتی پیش از یک گوشی میان‌رده‌ی جدید به نام ویوو است ۵ پرده برداری کرد که می‌تواند در کنار مشخصات فنی مناسب خود، قیمت اقتصادی را نیز ارائه کند. ویوو اس ۵ از چیپست اسنپدراگون ۷۱۲ قدرت می‌گیرد که ۸ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌کنند. رابط کاربری Funtouch OS 9.2 بر پایه‌ی اندروید ۹ نیز در راس بخش نرم افزاری آن است و در دو حافظه‌ی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

در قاب جلویی ویوو اس ۵ یک نمایشگر 6.44 اینچی Super AMOLED با نسبت 20:9 حضور دارد که وعده‌ی نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 91.38 درصدی می‌دهد. این نمایشگر وضوح 2400×1080 پیکسلی را ارائه می‌کند و یک اسکنر اثر انگشت نیز در داخل آن قرار گرفته است. در سمت راست بالای نمایشگر نیز یک سوراخ به چشم می‌خورد که از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

دوربین لوزی ویوو اس ۵ شامل چهار دوربین است که دوربین اصلی آن رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی دارد. این پیکربندی شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. این دوربین‌ها از الگوریتم زیباسازی هوشمند و تصحیح‌سازی ژست با قابلیت شناسایی 144 ژست برخوردار هستند که کمک می‌کنند شما بهتر جلوی دوربین گوشی ظاهر شوید.

ویوو S5 را در رنگ‌های آبی، بنفش و مشکی روانه‌ی بازار خواهد کرد. قدرتبخش آن نیز یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع 22.5 وات نیز می‌توان شارژ کرد. در انتها باید به قیمت 385 دلاری برای نسخه‌ی 128 گیگابایتی و 427 دلاری برای نسخه‌ی 256 گیگابایتی گوشی ویوو S5 اشاره کرد.

این گوشی از هفته‌ی آینده در چین عرضه خواهد شد؛ اما تاریخ عرضه‌ی آن در بازارهای بین‌المللی هنوز مشخص نیست. نظر شما درباره ویوو اس ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

طراحی پشت گوشی که افتضاح،بعدشم کی میاد نزدیک به 400 دلار به ویوو پول بده والا اونی که این کارو میکنه باید به عقلش شک کرد،فردا روزی یه مشکلی واسه گوشی پیش بیاد باید هر روز پیاده راه بیوفتی ببینی کی قطعات ویوو رو داره،البته این گوشی ها فقط تو خود چین فروش دارن.

Mahdi

حداقل باید اسنپدراگون ۷۳۰ میزاشتن نمیدونم این کمپانی های ساخت گوشی چرا به جای پیشرفت پسرفت میکنن

calantar

تقریبا هم قیمت mi9t pro هست حالا کی میاد ایون میخره خدا میدونه👀

android 10

ویوو گوشیاش یکم گرونه و مثل اوپو و ریلمی نیست که گوشیاش خیلی ارزون باشن این گوشی هم من دوربین لوزی شو دوست دارم خاصه پانچ هولشم کوچیکه و مزاحمت خاصی درست نمیکنه

Milad7

خیلی زشت 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)