حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مسدود شدن کانال های تلگرام نقض کننده حق انتشار (کپی رایت)

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | پیام رسان

کپی رایت یا حق انتشار مهم‌ترین موضوع در ایرادات تلگرام است. به نظر می رسد که این پیام رسان تلاش دارد آن را برطرف کند. گفته می شود که این با مسدود شدن کانال های تلگرام نقض کننده حق انتشار آغاز شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره مسدود شدن کانال های تلگرام نقض کننده حق انتشار صحبت کنیم.

مسدود شدن کانال های تلگرام نقض کننده حق انتشار

مسدود شدن کانال های تلگرام نقض کننده حق انتشار

مسدود شدن کانال های تلگرام نقض کننده حق انتشار

انتشار محتوا بدون ذکر منبع و بدون کسب اجازه از خالق اثر مخالف با قانون و ناقض حق کپی رایت است. به نقل از خبرگزاری روسی TASS، پیام رسان تلگرام برای اولین بار، کانالی را که اقدام به پخش فایل صوتی یک نویسنده، بدون کسب اجازه از وی و بدون ذکر نام خالق اثر کرده بود را مسدود کرد.

تلگرام در اقدامی تصمیم گرفته در پی حمایت از تولید کننده‌های محتوا؛ کانال‌های نقض کننده کپی رایت را مسدود کند. پیش از این نیز در این مسیر گام برداشته و تعدادی از کانال‌های دانلود فیلم را مسدود کرده بود. این افدام مختص گوشی‌های آیفون بود و هنوز در این راستا و در اندروید اقدامی انجام نداده است. مسدود شدن کانا‌ل‌هایی در این چند روز باعث شده اختمال اینکه تلگرام این مسیر را در اندروید نیز پیاده سازی کند، بیشتر شود.

باید منتظر ماند و دید تلگرام در این زمینه چقدر جدی است و قرار است در پی حمایت از تولید کننده ها کانال های نقض کننده حق کپی رایت را در نسخه اندروید خود نیز مسدود خواهد کرد یا خیر.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که تلگرام بتواند با این رفتار کمی اعتبار خود را بالا ببرد؟ شما نمونه ای را در تلگرام داشته اید که به این دلیل بسته شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

ایران سرتاپاش کپی رایته
اینجوری باید همه مسدود بشن

Milad7

اصلا دلیل محبوبیت تلگرام تو ایران به خاطر وجود همین کانال هایی هست که فیلم و سریال ها را به شکل رایگان برای دانلود قرار میدن!

Milad7

اصلا دلیل محبوبیت ت ل گ را م تو ایران به خاطر وجود همین کانال هایی هست که فیلم و سریال ها را به شکل رایگان برای دانلود قرار میدن!

Milad7

س ی ن ا این کلمه ت ل گ ر ا م را از فیلتر در بیار باو 😐 😐 هرچی مینویسی میره برای تایید 😐

Amir galaxy

نکنین اینکار رو
سایتهای فیلم رو که بستین اینارم ببندین

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)