حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عدم نمایش تعداد لایک پست های اینستاگرام در امریکا

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

شش ماه پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم نشان ندادن تعداد لایک اینستاگرام آغاز شد. در آن آغاز ۷ کشور شامل این طرح می شدند و حالا عدم نمایش تعداد لایک پست های اینستاگرام در امریکا شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عدم نمایش لایک پست های اینستاگرام

 

عدم نمایش لایک پست های اینستاگرام

عدم نمایش لایک پست های اینستاگرام

در ماه های گذشته اینستاگرام به صورت آزمایشی تعداد لایک پست ها را در چند کشور در سراسر جهان مخفی کرده است؛ با این حال تا به امروز چنین ویژگی به ایالات متحده آمریکا راه پیدا نکرده است. به تازگی مدیر این شبکه اجتماعی، Adam Mosseri در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرده که از چند روز دیگر، تعداد لایک های اینستاگرام در ایالات متحده آمریکا مخفی می شوند. لازم به ذکر است؛ این طرح در تمام امریکا اجرایی نخواهد شد.

با اجرای این طرح آزمایشی، کاربران قادر به مشاهده تعداد لایک پست های خود خواهند بود؛ با این حال دیگران قادر به چنین کاری نیستند. این اقدام در راستای کاهش فشارها روی این شبکه اجتماعی صورت می گیرد و همچنین نحوه تاثیر آن روی احساس کاربران و نحوه ارتباط برقرار کردن با آن، مورد بررسی قرار می گیرد.

در گذشته اینستاگرام برای این اقدام خود اعلام کرده بود:

ما می خواهیم دوستان شما به جای تعداد لایک ها، روی تصاویر و ویدیوهایی که به اشتراک می گذارید، تمرکز کنند. شما می توانید تعداد لایک های پست خود را مشاهده کنید؛ با این حال چنین موضوعی برای دوستان شما صادق نیست.

در حال حاضر این شبکه اجتماعی در رابطه با عرضه این ویژگی برای تمام کاربران در سراسر جهان اطلاعاتی منتشر نکرده است. در حالی که حذف تعداد لایک های اینستاگرام می تواند تا حدودی فشار روی کاربران راه کاهش دهد؛ با این حال افراد برای رقابت بیشتر روی تعداد فالوورها تمرکز خواهند کرد. به تازگی این شبکه اجتماعی تب Following را حذف کرده است؛ بنابراین امکان رصد فعالیت دوستان، دیگر امکان پذیر نیست.

نظر شما چیست؟ از این تغییر اینستاگرام استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_DJ

بچها…دوستان خوش حال شدیم این مدت تو این سایت بودیم من همین الان از سایت لاگ اوت میکنم و میرم نمیتونم ببینم بهم راست راست اهانت میشه …
ولی یه چیزی رو بدون چالتون با اون کاری که تو دیروز با من کردی بلایی سرت بیارم که کننده هات بحالت گریه کنن بچه چونی…
ازین به بعد ۲۰۰ تا اکانت فیک می‌سازم با همشون با ۱۲۰۰ روش مادرتو میگام …حالا ببین

اشکان کمالوند

دوست عزیز شما اگه مثل آدم کامنت بزاری کسی قهوه ایت نمیکنه ولی با بد و بیراهی که میگی بعضی ها اینجا مخشون نمیکشه میان اینطوری خرابت میکنن.

Milad7

😐 😐

chalton

دی جی علی گیتور چی شد پس؟؟؟ 🤦‍♂️🤣تا تو بتشی دیگه به کسی بی احترامی نکنی،دیروز لازم بود یکی اشکتو در بیاره تا دیگه با بی ادبی صحبت نکنی،حالا هر کاری دوست داری بکن مهم دیروز بود که نن….گا….دم👏🤣👏🤣
تو یه اسکولی بیش نیستی خخخخخ

Milad7

به نظرم ایده ی خوبیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)