حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با NFC و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۷۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با اسنپدراگون ۶۶۵ و پشتیبانی از NFC معرفی خواهد شد. خب اگر تیتر را یک بار دیگر بخوانید می بینید که امشب این اتفاق رخ داده است! ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) با NFC و اسنپدراگون ۶۶۵ به قیمت ۱۷۹ یورو رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T)

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی

در حالی که بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از گوشی می نوت ۱۰ بودند، شیائومی از فرصت استفاده کرد و گوشی میان‌رده خود را با نام ردمی نوت ۸ تی (Redmi Note 8T) معرفی کرد. این گوشی تا حدود زیادی شبیه به ردمی نوت ۸ است. با این تفاوت که از NFC و شارژر سریع ۱۸ واتی درون جعبه بهره می‌برد.

نمایشگر این گوشی ۶.۳ اینچ بوده و از کیفیت +FHD برخوردار است. درون این نمایشگر دوربین سلفی قرار گرفته که به صورت قطره‌ای طراحی شده و سنسوری به بزرگی ۱۳ مگاپیکسل دارد.

در بخش پشتی گوشی نیز مطابق انتظار از ۴ دوربین استفاده شده که دوربین اصلی از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه دریچه دیافراگم F/1.6 بهره می‌برد. این دوربین همچنین با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با اندازه دریچه دیافراگم F/2.2، یک دوربین ماکرو برای بزرگ‌نمایی با سایز ۲ مگاپیکسل و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق میدان همراه است.

در بخش سخت‌افزار ردمی نوت ۸ تی شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ هستیم که با ۳/۴ گیگابایت رم و حافظه‌ داخلی ۱۲۸/۶۴/۳۲ گیگابایت همراه خواهد بود. کاربران در صورت تمایل می‌توانند این مقدار را با افزودن یک کارت حافظه نیز افزایش دهند.

در بخش باتری، شیائومی ردمی نوت 8T طبق را انتظار با یک باتری حجیم ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرده که به همراه یک شارژر ۱۸ واتی سریع درون جعبه، وظیفه شارژدهی این گوشی را بر عهده دارد.

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸ تی

ردمی نوت ۸T در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی و با قیمت استثنائی ۱۹۹ یورو برای مدل ۴/۶۴ گیگابایتی برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت که طبق برنامه‌های شیائومی، قرار است دو روز آینده در اسپانیا و ایتالیا، هفته آینده در فرانسه و ۹ روز دیگر در آلمان عرضه شود.

این گوشی به مرور زمان در مدل ۳/۳۲ گیگابایتی با قیمت ۱۷۹ یورو و مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۴۹ یورو نیز به بازار عرضه خواهد شد و می‌تواند انتخاب خوبی برای کاربرانی باشد که در خرید گوشی میان‌رده، با کیفیت و اقتصادی، به دنبال یک محصول مناسب می‌گردند.

نظر شما درباره ردمی نوت ۸ تی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali_DJ

بنظرتون خوبه یا بده ؟؟🤣

✔ TVKade

بنظر میاد شیاومی سیاست قیمت گذاریشو عوض کرده.
بای بای گوشی های اقتصادی شیاومی.

Ali_DJ

اسم شما چیه؟؟
بنظرتون دیگه قرار نیست گوشی های شیائومی قیمت مقرون به صرفه داشته باشن؟

The Destroyer

عزیزم این برای اسپانیا هست که همیشه قیمتش از بقیه بازارها بیشتر هست. کلا گوشیای شیائومی تو اروپا همین جورن. مثل mi a3 که ۲۵۰ یورو بود تو اسپانیا و قیمتش بقیه جا ها کمتر…
البته میدونم این واقعیت رو هیچ وقت قبول نمیکنی چون دوست نداری…

Milad7

والا بدک نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)