حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو وای ۱۹ (Vivo Y19) با مدیاتک هلیو پی ۶۵ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | ویوو

حدودا دو هفته پیش بود که ویوو یو ۳ (Vivo U3) با اسنپدراگون ۶۷۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و قیمت ۱۴۰ دلار رسما معرفی شد. چهارماه پیش بود که البته چیپست مدیاتک هلیو پی ۶۵ (Helio P65) با پشتیبانی از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. حالا ویوو یو ۳ بدنه خود را به یک موبایل دیگر از این برند قرض داده تا با چیپست هلیو پی ۶۵ به بازار بیاید. امروز ویوو وای ۱۹ (Vivo Y19) با مدیاتک هلیو پی ۶۵ رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ویوو ای ۱۹

ویوو وای ۱۹ (Vivo Y19) با مدیاتک هلیو پی ۶۵

ویوو وای ۱۹ (Vivo Y19) با مدیاتک هلیو پی ۶۵

گوشی ویوو وای ۱۹ (vivo Y19) در قامت یک موبایل میان رده برای ویتنام و تایلند معرفی شد. طراحی ویوو وای ۱۹ یادآور دیگر محصول جدید کمپانی چینی، ویوو یو ۳ است که پیش‌تر وارد بازار چین شده بود.

با وجود تشابه در طراحی، یک تفاوت مهم وجود دارد؛ اینکه گوشی ویوو وای ۱۹ به تراشه هلیو پی ۶۵ مدیاتک تجهیز شده و ویوو یو ۳ از اسنپدراگون ۶۷۵ کوالکام قدرت می‌گیرد. سایر مشخصات این دو دستگاه، تقریبا یکسان است.

در جلو، یک صفحه نمایش 6.53 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و ناچ قطره‌ای وجود دارد. پنل پشتی هم میزبان سه دوربین و یک فلاش LED است. اجزای ماژول سه‌گانه را دوربین معمولی 16 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند.

ویوو وای ۱۹

ویوو وای ۱۹

قابلیتی موسوم به Pose Master هم هست که به طور هوشمند، بهترین ژست را برای عکاسی تعیین و به کاربران پیشنهاد می‌کند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی ویوو Y19 توانایی پشتیبانی از شارژ سریع و البته شارژ معکوس کابلی را دارد.

برخلاف ویوو U3، این محصول فقط در یک نسخه 128 گیگابایتی با 6 گیگ رم عرضه می‌شود. هنوز وب‌سایت ویتنامی کمپانی، به هیچ قیمتی اشاره نکرده است؛ ولی هزینه خرید برای مشتریان تایلندی، مبلغی معادل 230 دلار خواهد بود. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید گوشی جدید ویوو وجود دارد و عرضه‌‌ی آن از تاریخ ۱۴ آبان آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره ویوو وای ۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

دوستان تا هم‌اکنون ۱۴۶ رای داریم در نظرسنجی که گلکسی نوت ۱۰ پلاس و هواوی میت ۳۰ پرو هر دو در صدر جدول هستن؛ سریع هرکس که رای نداده بره رای بده چون بین ساعت ۴ ربع کم تا ۴ من از نتایج اسکرین شات میگیرم ( البته اگه مث الان رای مشترک بین دو دستگاه وجود نداشته باشه که در غیر از صورت بازم زمان رو افزایش میدم… لینک نظرسنجی :

http://www.strawpoll.me/18872397

Milad7

رای دادم… پرو جلوئه

علی شیخ زاده

شدیدا از مدیاتک نفرت دارم کلا اسمش که رو یه گوشی باشه اون گوشی طلا هم باشه ارزش نداره

Milad7

زشته 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)