سرویس ارایه شده توسط شرکتهای اینترنتی همواره معترضانی دارد و نتایج سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ نشان میدهد، بیشترین شکایات کاربران از خدمات اینترنت اپراتورها در حوزه کیفیت سرویس است. همچنین افزایش نارضایتی کاربران از کیفیت اینترنت در ایران را برای برخی ارایه دهنده ها شاهدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.
سرعت و کیفیت اینترنت از مواردی است که همواره برای کاربران دغدغه است؛ در حال حاضر سامانه جامع رسیدگی و پاسخگویی به شکایات شبکههای ارتباطی و فناوری اطلاعات در پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته تا کاربران با مراجعه به این سامانه اعتراضات خود نسبت به خدمات اپراتورها را با ذکر مکان جغرافیایی اعلام کرده و منتظر پیگیری موضوع از طرف رگولاتوری باشند.
از طرفی اداره کل حفاظت از حقوق مصرفکنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان مهر ماه سال جاری را منتشر کرده است.
شکایات ثبتشده در سامانه سپاس حاکی از آن است که بیشتر این شکایات، در حوزه خدمات اینترنتی هستند، همانطور که چندی پیش هم سید محمد امامی – مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی – اعلام کرده بود که بیشترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت است.
مهمترین نتایج حاصل از تحلیل دادههای استخراجشده حاکی از آن است که تعداد کل شکایتهای ثبتشده از شرکت مخابرات ایران در بازه مهر ماه نسبت به شهریور ماه سال جاری ۹.۳ درصد کاهش داشته است. بیشترین شکایت مشترکین در حوزه اینترنت از شرکت مخابرات ایران به پشتیبانی و ارائه خدمات اختصاص دارد.
همچنین در اپراتور همراه اول، تعداد کل شکایتهای ثبتشده در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری ۱۵.۷ درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایت مشترکان در حوزه اینترنت از شرکت همراه اول در حوزه اینترنت در بازه شهریور و مهر ماه به کیفیت سرویس اختصاص دارد.
در اپراتور ایرانسل، شکایات ثبتشده بدین صورت است که تعداد کل شکایتهای ثبتشده از در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری ۱۲.۶ درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایتهای ثبت شده مشترکان در حوزه اینترنت از این شرکت نیز به کیفیت سرویس اختصاص دارد.
همچنین در اپراتور رایتل، تعداد کل شکایتهای ثبتشده در بازه مهر ماه نسبت به شهریورماه سال جاری، ۳۶.۶ درصد کاهش داشته است و بیشترین شکایتهای مشترکان در حوزه اینترنت از شرکت رایتل به کیفیت سرویس اختصاص دارد.
شما از کدام ارایه دهنده اینترنت استفاده می کنید؟ دلیل انتخاب شما چیست و آیا از انتخاب خود راضی هستید؟
کیفیت در حد چراغ نفتیه، قیمتام که سر به فلک کشیده فقط تو مملکت ما به این ترتیبه.
چرا انقدر لایک خورده
اینجا چند هفته پیش اینترنت مخابرات نزدیک 3 روز کامل قطع بود زنگ میزدی میگفتن انشالله فردا درست میشه فرداش زنگ میزدی میگفتن فردا درست میشه
خود سرویسو نمیتونن ارائه بدن که اصلا ما راضی یا ناراضی باشیم : |
مخابرات افتضاحه و پینگ بالایی هم داره
اینجا ایرانه
من بسته ۷ گیگی یهماهه ایرانسل میگیرم ۲۶ هزار و ۷۰۵ تومن بعد یههفته کل تمومه؛ چیپسهاشون کم بود قاطی بستههای اینترنتشونم آب میکنن! تازه اینی که بعد یههفته تمومه با کیفیت و سرعت داغون؛ حالا بقیهجاها خوبه اینستا رو نمیدونم چکارش کردن کلا بدون VPN کار نمیکنه، استوریا که اصلا باز نمیشن… #دیگر_بس_است
رایتل بگیر
2880
8 گیگ روزانه بگیر+ 10 گیگ شبانه سرعتشم عالیه
مگ قاطی چیپس آب میکنن؟ 😐
من رایتل دارم
علت انتخابمم،،اینه که کلفته
راضی نیستیم ولی چاره چیه؟!
سیانور بزن😂
😐 😐
در عوض آذری جهرمی دنبال انتخاباته
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی ترولها و اساتید سایت ترنجی بهخصوص استاد عرفانی که کلا بهما علاقهی عجیب و خاصی دارن. بندهی حقیر خدمت شما عزیزانِ گرامی نظرسنجیای آماده کردم که شما با فشردن دکمهای؛ بهترین گوشی پرچمدار سال ۲۰۱۹ از نظر خودتون رو انتخاب میکنید. از طریق این لینک، بهنظرسنجی تشریففرما شوید :
http://www.strawpoll.me/18872397
تا درودی دیگر، بدرود!
شت!
اینترنت پیشگامان دو روز قطع بود کامل
بعد از دو روز سرعت در حد ۲۰ کیلو بایت
بعد از پیگیری و زنگ زدن زیاد سرعت نرمال
ولی مدام قطع و وصل میشه
اینقد زنگ زدم و محل نزاشتن که خودم خسته شدم
از پیشگامان اینترنت نگیرید خیلی بده