حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر عامل هواوی با یک آیپد دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 17 دیدگاه | هواوی

هواوی علاوه بر تولید موبایل های مناسب، تبلت های خوبی هم تولید می کند. برای شرکت های بزرگ عموما انتظار می رود که کارکنانشان هم حتما از محصولات همان شرکت استفاده کنند، چه برسد به مدیر و موسس آن! امروز اما مدیر عامل هواوی با یک آیپد دیده شده که می تواند جالب توجه باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مدیر عامل هواوی با یک آیپد

مدیر عامل هواوی با یک آیپد

مدیر عامل هواوی با یک آیپد

اگرچه هواوی یکی از رقیبان اپل در بخش فروش محصولاتش محسوب می‌شود اما ظاهرا مدیر عامل هواوی چندان علاقه‌ای به محصولات تولیدی خودش ندارد. به‌تازگی تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که رن ژنگفی مدیرعامل هواوی را در گیت امنیتی فرودگاه نشان می‌دهد. نکته قابل توجه در این تصویر به همراه داشتن یک آیپد توسط رن ژنگفی بنیان‌گذار و مدیرعامل هواوی است.

البته ژنگفی پیش‌تر نیز نظر مساعد خود در مورد محصولات اپل را اعلام کرده است. او گفته است که بچه‌هایش محصولات اپل را نسبت به هواوی ترجیح می‌دهند. او هم‌چنین اضافه می‌کند:

البته این به معنای دوست نداشتن محصولات هواوی نیست. اپل یک اکوسیستم خوب را ایجاد کرده است، من هر وقت با خانواده در خارج از کشور هستم برای آن‌ها محصولات اپل را خریداری می‌کنم. بنابراین عشق به هواوی لزوما به معنای استفاده از گوشی‌های هواوی نیست.

البته چند وقت پیش نیز استفاده اعضای خانواده ژنگفی از محصولات اپل خبرساز شده بود. هنگامی‌که Meng Wanzhou دختر مدیرعامل هواوی در کانادا دستگیر شد، چندین محصول اپل از جمله یک آیفون، یک مک‌بوک و یک آیپد را به همراه داشت. Meng Wanzhou نیز یکی از مدیران ارشد هواوی است.

طراحی تبلت هواوی مدیاپد ام ۷

طراحی تبلت هواوی مدیاپد ام ۷

مدیرعامل هواوی در گفتگوی خود با بلومبرگ در ستایش اپل گفته است:

اپل در جهان پیشرو است، اگر اپل نبود ما نمی‌توانستیم اینترنت موبایل را مشاهده کنیم. اگر اپل دنیا را به ما نشان نمی‌داد، نمی‌توانستیم زیبایی‌های آن را درک کنیم. اپل معلم من است. چرا یک دانش‌آموز باید مخالف معلم خود باشد؟ هرگز چنین نیست.

با این وجود هواوی قوانین سختی را برای استفاده کارمندان از محصولات دیگر شرکت‌ها نظیر اپل وضع کرده است. در ابتدای سال جاری میلادی این شرکت دو نفر از کارمندان خود را به علت ارسال توییت با یک آیفون اخراج کرد.

البته که انتخاب هر فرد به خودش مربوط است و همه آزاد هستند هر چه دوست دارند را انتخاب کنند اما مسلما این انتخاب دلایلی دارد که یکی از دلایل آن عدم ایمان به تولیدات موسس و مدیرعامل خود این شرکت است! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

لول

تو مراسماش اپلو میکوبه ولی همشون اپل دارن!

The Destroyer

فک کنم خبر مال هفته پیشه.

chalton

بهونه رو نگاه ما محصولات اپل رو دوست داریم دیده ری.ده نمیتونه جمعش کنه گفته یه شعری بگم دیگه،حالا اینجا ن.ع خودشو جر بده واسه هوآوی خود مدیر عامل هوآوی این برند خودشون رو قبول نداره اون وقت طرفدارای هوآوی در ایران خودشون رو میکشن،دوستان مدیر عامل هوآوی هم با من هم نظر هست و هوآوی رو قبول نداره اون وقت(ن.ع) و(ع.ش) میان هز هوآوی مایه میزارن.

chalton

یادمه یه خبر خوندم که استیو وزنیاک تو دستش یه نوت 8 دیده بودن و استفاده میکرده ازش.
رئیس هوآوی اپل میگیره دستش،بنیانگذار اپل نوت 8 میگیره دستش🙏🙏

Mani

🤔

Amir Hossein

این کارش شمارو یاد چی میندازه؟😂
تو ایران همه از آیفون استفاده میکنن بعد تو مجلس تحریمش میکنن

Mohammad 13759

خدا وکیلی اپل یه چی دیگه است. تازه الان فهمیدم که مدیر عامل یه شرکت به اون بزرگی محصولات اپل رو داره هه محصولات خودش بدرد لای جرز دیوار هم نمیخوره صد درصد به خاطر امنیت اپل اون ها رو خریده .

Dr.Nazer

خود مدیرعامل هواوی اپل استفاده میکنه بعد دوستان اصرار دارن میت ۳۰ پرو بهترین پرچمدار ساله. #خدایا_بسه_دیگه

chalton

(سال گذشته هواوی بیشترین تعداد حق اختراع را داشته است)

اسم سایت رو باید گذاشت ترنچین،معلوم تمام هزینه‌های سایت برندهای چینی دارن تقبل میکن.
80 درصد پتنت هاشو امسال هوآوی از شرکت های کوچیک و بزرگ خریداری کرده،دقت کنید 80 درصد پتنت هاشو امسال خریده،خودش ثبت نکرده،خریده،
پتنت هارو خریده،بازم میگم اونایی که درصد فهمشون پایینه بفهمن خریده تکرار کنید،80 درصد پتنت هاشو خریده،خودش ثبت نکرده.خریده😊
پس افتخار نکنن طرفداراش،چون خودش عرضه نداره پتنت ثبت کنه که.

MohsenHiradian

میمیری …نگی؟

android 10

اقا باشه اصلا هواوی پتنت هاشو خرید پس چرا سامسونگ که همه ی پتنتا مال خودشه تو لیست نیست اون پتنت های خیلی خلاقانش مثل کیس گوش دار یا ناچ رو به بالا و اینجور شعرا

_V_

شیائومی و هواوی ک خودتم فنشونی از این پتنتای عجیب غریب دارن کلی چرا بخ سامسونگ گیر دادی برادر؟

چرا از پتنتا و دستاورد های ب درد بخور سامسونگ حرف نمیزنی؟

android 10

استاد من با چالتون بودم وگرنه اگه از شیا و هواوی حرف میزدم که خودزنی میکردم اینم بگم که درسته پتنتای هواوی و شیا هم بیخود هستن

online_wireless

خب چیز عجیبی نیست آیپد تو تبلت ها خیلی خوب و کاربردیه.

Milad7

بعله اینجوریاست….

MohammadFarhaadi

مطمئنا دلیل استفادش پز دادن نیست چون اگه میخواست پز بده یه گوشی الماس نشان از برندای لوکس ساز میگرفت دستش!دلیلش راحتی استفاده سرعت و امنیت بالای محصولات اپله و اینکه واقعا یه سری از قابلیتهاش هنوز برای شرکتهای دیگه مثل افسانست!حالا یه سری که از یک کیلومتری آیفون و آیپد رد نشدن هی بیان بگن آی او اس زندانه!و آیفون بلوتوث نداره!!!

Dr.Nazer

مطمئنا دلیل استفادش پز دادن نیست؟! الان انتظار داشتی مدیرعامل یه‌شرکت با این همه عظمت بیاد با سیب گارزده پز بده؟! نترس اینا مث ایرانیایی که حقوق یه‌سالشون و جمع میکنن آیفون بخرن بگن باکلاسیم نیستن این به‌خاطر همون اکوسیستم اپل داره استفاده میکنه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)