حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک واقعیت مجازی هواوی با قیمت ۴۲۴ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

امروز هواوی امروز عینک واقعیت مجازی اختصاصی خود را در چین معرفی کرد. عینک واقعیت مجازی هواوی از نظر ابعاد بسیار کوچک‌ و سبک‌تر از نمونه‌های رقیب است و هواوی قصد دارد تا آن را در ماه دسامبر با قیمت ۴۲۴ دلار به بازار عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره عینک واقعیت افزوده هواوی صحبت کنیم.

عینک واقعیت مجازی هواوی

عینک واقعیت افزوده هواوی

عینک واقعیت افزوده هواوی

عینک واقعیت افزوده هواوی از لنزهای با ضخامت 26.6 میلی‌متر استفاده کرده است و ابعاد آن 1/3 نمونه‌های HTC Vive Pro و Oculus Quest است. عینک واقعیت مجازی هواوی تنها 166 گرم وزن دارد و بدنه آن با شکل تاشو طراحی شده است؛ همچنین به گفته هواوی زاویه عینک بین 0 تا 700 درجه با فواصل 55 تا 71 متر قابل تنظیم است.

بدنه این محصل به شکلی طراحی شده است که پوشیدن آن برای کاربر راحت باشد و در استفاده طولانی مدت موجب تعریق و خستگی چشم و صورت کاربر نشود. عینک واقعیت مجازی هواوی تصویری با رزولوشن 1600*3200 را با دقت 1058PPI، زاویه دید 90 درجه و نرخ بروزرسانی تصویر 70 تا 90 هرتز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول از افکت‌های صوتی سه بعدی و فناوری شبیه به IMAX پشتیبانی می‌کند.

هواوی اعلام کرده است که کاربران با این محصول به 30000 ساعت محتوا ویدئویی واقعیت مجازی، سه کانال زنده واقعیت مجازی و 100 بازی ویدئویی دسترسی خواهند داشت. پایه‌های عینک واقعیت مجازی هواوی به دو اسپیکر قدرتمند مجهز شده‌اند میدان صدای عریضی را برای کاربر ایجاد می‌کنند؛ همچنین این اسپیکرها از فناوری صدای استریو سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کنند.

عینک واقعیت افزوده هواوی

عینک واقعیت افزوده هواوی

به گفته هواوی، این محصول طراحی ارگونومیکی دارد و به راحتی بر روی صورت کاربر می‌نشیند. هواوی در ساخت این عینک از الیاف ویژه و روکش چرمی استفاده کرده است که بسیار نرم و راحت است. این عینک به شکلی طراحی شده است که به چشم کاربر می‌چسبد و افرادی که با مشکل نزدیک بینی مواجه هستند، برای استفاده از این هدست نیاز به عینک طبی ندارند.

نظر شما درباره عینک واقعیت افزوده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اوه اوه فوق العاده هست .

_V_

چون هواویه فوق العادس😂

android 10

یه خبر بد
انر 9 ایکس با کایرین 710 اف به بازار جهانی وارد شد دقت کنید به جای 810 710 اف داره

_V_

😂😂😂🤣

کجان اون تروای عزیز ک میگفتن وای هواوی ۸۱۰ رو روی چ گوشیایی ک نمیاره

android 10

هست ولی نه روی نسخه جهانیش فک کنم کایرین 810 فقط واسه چین زده شده

Milad7

عجب 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)