حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش قسطی ایران خودرو چهارشنبه ۱ آبان ۹۸ + جدول قیمت و مدل

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

طرح فروش محصولات ایران خودرو با عرضه اعتباری ۴ محصول این شرکت ادامه خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش قسطی ایران خودرو چهارشنبه ۱ آبان ۹۸ را به همراه جدول قیمت و مدل مرور کنیم.

شرایط فروش قسطی ایران خودرو ۱ آبان ۹۸

شرایط فروش قسطی ایران خودرو ۱ آبان ۹۸

شرایط فروش قسطی ایران خودرو ۱ آبان ۹۸

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباري محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:
با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

قواعد و ضوابط مهم شرایط فروش قسطی ایران خودرو چهارشنبه ۱ آبان ۹۸ :

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد. کلیه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند.

بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوي شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد. در این بخشنامه امکان ثبت نام براي افراد بالاي ۱۸ سال مقدور می باشد. الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارك به نمایندگی. امکان ثبت نام صرفا” براي مشتریان حقیقی فراهم می باشد و امکان ثبت نام براي مشتریان حقوقی و کاردکس و ثبت نام با شماره مشتري دوم نمایندگی امکان پذیر نمی باشد. امکان انتخاب کد نمایندگی در زمان ثبت نام فعال می باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خخخ این لیستا برای فرانسه بفرستی بهت پناهندگی میدن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)