حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه شیائومی می نوت ۱۰ (Mi Note 10) لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، شیائومی

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم یک عضو جدید در خانواده شیائومی می نوت ارایه خواهد شد. با اینکه آخرین عضو این خانواده اسمش می نوت ۳ بود اما حالا به نظر می رسد نسل جدید می نوت ۱۰ خواهد بود. امروز جعبه شیائومی می نوت ۱۰ (Mi Note 10) لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

جعبه شیائومی می نوت ۱۰

جعبه شیائومی می نوت ۱۰

جعبه شیائومی می نوت ۱۰

آخرین تلفن هوشمند از سری Mi Note با نام Mi Note 3 در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این گوشی برخلاف انتظارات نه یک پرچمدار بلکه تلفنی متعلق به گروه گوشی‌های میان‌رده بود. شیائومی پارسال موبایلی از این سری معرفی نکرد و چند ماه پیش نیز اعلام شد که امسال درست مثل سری Mi Max قرار نیست مدل جدیدی از این دستگاه معرفی شود، ولی ظاهرا این استراتژی قرار است درباره سری Mi Note تغییر کند.

بر اساس گزارشات قبلی، می‌دانیم که شیائومی احتمالا تا انتهای اکتبر گوشی جدیدی از سری Mi Note معرفی خواهد کرد. این موبایل احتمالا شیائومی می نوت ۱۰ نام می‌گیرد و حالا شواهدی از وجود آن در فضای اینترنت پخش شده است.

روز گذشته کاربری در توئیتر تصویری از جعبه می نوت ۱۰ را منتشر کرد تا بیش از پیش به عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه اطمینان پیدا کنیم. متاسفانه از تصویری که از جعبه این گوشی منتشر شده نمی‌توانیم به نکته خاصی دست یابیم، اما حداقل از وجود این تلفن هوشمند مطمئن می‌شویم.

علاوه بر Mi Note 10، گفته می‌شود که شیائومی تا انتهای اکتبر Mi CC9 Pro را نیز معرفی خواهد کرد. مدل پروی Mi CC9 قرار است مشخصات جذابی در بخش دوربین داشته باشد و احتمالا به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

یکی از بلاگرهای چینی ساعاتی پیش در پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که گوشی بعدی شیائومی قیمت پایینی نخواهد داشت و از استراتژی همیشگی مقرون به صرفه بودن پیروی نخواهد کرد. با این حال، این گوشی به درد کسانی می‌خورد که به دنبال عکاسی هستند. او مشخصا به نام دستگاه خاصی اشاره نکرده است، اما می‌توانیم حدس بزنیم که منظورش Mi CC9 Pro بوده، چرا که این دستگاه عاشقان عکاسی را هدف قرار داده است.

نظر شما چیست؟ منتظر می نوت ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

امیدوارم برند شیائومی هم ی دفعه مثل هوآوی تغییر رویه نده و همچنان محصولات مقرون به صرفه تولید کنه:(

android 10

سه پرچمدار در یک سال؟؟؟؟؟بعیده این یکی میتونه بالارده باشه یا پرچمدار اقتصادی مثل هواوی پی 30 پرو و نوا 5 پرو

Dr.Nazer

پی ۳۰ پرو پرچمدار اقتصادیه؟! من برم خودمو پرت کنم پایین :-/

android 10

دکتر خودتو ننداز پایین من منظورم اینه پی 30 پرو پرچمدار واقعیه ولی نوا 5 پرو پرچمدار اقتصادی

mostafa3

سری CC پرچمدار نیستن

Milad7

galaxy note / mi note
هر دو نوت اند این کجا و آن کجا!

MohammadFarhaadi

شیلئومی قشنگ با نامگذاری گوشیای پایین ردش به اسم نوت! مشخص کرده که نوت در همین حده براش و اگر بخواد پرچمدار واقعی بده میشه آلفا.ولی اگر بخواد در حد پرچمدارای برندای دیگه بده بیرون میشه کی بیست پرو اونم با یک سوم قیمت بقیه کمپانیا!تازه با کلی نوآوری!

_V_

الان داری ارزش سری نوت سامسونگو پایین میاری پروفسور؟

LOL
کی ۲۰ پرو در حد پرچمدار بقیه کمپانیا؟! با کلی نوآوری؟!!

The Destroyer

احتمال داره امسال mi note و mi mix پرچمدار های پریمیوم باشن. شاید هم فقط یکیشون پریمیوم باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)