حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ گوگل اسیستنت مصرف باتری گوشی های اندوریدی را بالا می برد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

به تازگی گزارش‌هایی از وجود یک باگ در رابط Google Home و گوشی‌های پیکسل گزارش شده است که به موجب آن شارژ دستگاه به سرعت تخلیه می‌شود. در حقیقت باید بگوییم که باگ گوگل اسیستنت مصرف باتری گوشی های اندوریدی را بالا می برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باگ گوگل اسیستنت

 

اگر می خواهید بدانید که باگ گوگل اسیستنت چطور مصرف باتری گوشی های اندوریدی را بالا می برد باید بگویم به طور مثال، زمانی که دو گوشی اندرویدی همراه یا نزدیک شما باشد و از کلید واژه “Ok, Google,” یا “Hey, Google” استفاده کنید، دستیار هوشمند گوگل بر روی هر دو دستگاه فعال می‌شود.

در این قسمت باگ مورد نظر وارد عمل می‌شود و بر روی دستگاه دوم دستیار هوشمند گوگل در حالت listening mode یا حالت گوش دادن به فرمان باقی می‌ماند و در صورتی که کاربر برای بستن آن اقدام نکند، این صفحه همچنان باز می‌ماند و شارژ گوشی هوشمند را به سرعت خالی می‌کند.

این موضوع اخیراً توسط چندین کاربر در فروم‌های مختلف مطرح شده است. به گفته این کاربران زمانی که از کلید واژه‌ها برای برقراری ارتباط با اسپیکر هوشمند خود استفاده کرده‌اند، دستیار هوشمند گوگل بر روی گوشی هوشمند آن‌ها فعال شده است و متوجه این موضوع نشده‌اند؛ در نهایت پس از چند ساعت شارژ گوشی آن‌ها کاملاً تخلیه شده است.

گوگل دوپلکس

گوگل دوپلکس

به گفته کاربران، در زمان گفتن کلید واژه “Ok, Google,” یا “Hey, Google”، تمام دستگاه‌های مجهز به این فناوری، دستیار هوشمند گوگل را فعال می‌کنند، اما فقط یک دستگاه دستورات نهایی را اجرا می‌کند و در نهایت صفحه دریافت فرمان دستیار هوشمند بر روی سایر گوشی‌های هوشمند باز می‌ماند و موجب کاهش سریع شارژ آن‌ها می‌شود. البته هر دو دستگاه باید در نزدیکی شما قرار داشته باشند تا برای فعال سازی دستیار هوشمند متوجه کلید واژه شوند.

گوگل در حال حاضر به دنبال راه حلی برای برطرف کردن مشکل موجود در دستیار صوتی هوشمند خود است، اما تا برطرف شدن این مشکل کاربران باید در زمان استفاده از این قابلیت مراقب دستگاه‌های اطراف خود باشند و در صورت باز شدن صفحه دستیار هوشمند، به منظور جلوگیری از تخلیه سریع باتری، آن را از برنامه‌های در حال اجرا خارج کنند.

نظر شما درباره باگ گوگل اسیستنت چیست؟ شما درگیر آن شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برای من غیر فعاله

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)