حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۷ تی پرو مک‌لارن ادیشن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | وان‌پلاس

همانطور که لحظاتی پیش در ترنجی‌ خواندیم وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و شارژر ۳۰ واتی معرفی شد. پیش از این اما تیزر وان پلاس ۷ تی پرو مک لارن ادیشن را دیده بودیم و انتظار معرفی آن را داشتیم. وان پلاس حالا وان پلاس ۷ تی پرو مک‌لارن ادیشن با ۱۲ گیگابایت حافظه رم را رسما معرفی کرده که با هم در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس ۷ تی پرو مک‌لارن ادیشن

وان پلاس ۷ تی پرو مک‌لارن ادیشن

وان پلاس ۷ تی پرو مک‌لارن ادیشن

وان پلاس علاوه بر نسخه استاندارد وان پلاس ۷ تی پرو از مدل ویژه مک لارن ادیشن هم رونمایی کرد. این گوشی همانند وان پلاس ۶ تی مک لارن ادیشن از رنگ مشکی با حاشیه نارنجی برخوردار است. این نسخه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

در نسخه مک لارن ادیشن یک قاب منحصربفرد فیبرکربنی برگرفته از بدنه خودروهای مک لارن وجود دارد که زیبایی ظاهری را دوچندان می‌کند. این شرکت در نظر دارد 17 اکتبر سال جاری عرضه وان پلاس ۷ تی و ۷ تی پرو را در بازار اروپا آغاز کند. قیمت مدل اول 549 و مدل دوم 699 پوند است. مدل مک لارن ادیشن نیز بیش از 799 پوند قیمت دارد و یک نسخه گران‌تر محسوب می‌شود.

وان پلاس ۷ تی پرو مک‌لارن ادیشن

وان پلاس ۷ تی پرو مک‌لارن ادیشن

همانطور که گفتیم پلاس ۷ تی پرو نسخه ادیشن مک لارن با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی با سیستم عامل OxygenOS 10 مبتنی بر اندروید 10 راه‌اندازی می‌شوند. ادیشن مک لارن برخی از ویژگی های منحصر به فرد مانند تصاویر پس زمینه و آیکون هایی با تم مک لارن دارد و اعلان ها حاشیه های خمیده نمایشگر را روشن‌تر می‌کند.

نظر شما درباره وان پلاس ۷ تی پرو مک لارن ادیشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

وانپلاس دیگه یه برند اقتصادی نیست چون قیمت گوشیاش گرون شده

Dr.Nazer

به‌نظر من الان وان پلاس رقیب اصلی اپله؛ چون هم رابط‌کاربری ساده و نزدیک به اندروید خام داره و هم یه شرکته که فقط در سال چند مدل پرچمدار میزنه…

Milad7

دو سال دیگه محصولات وان پلاس از اپل هم گرونتر میشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)