حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دایرکت اینستاگرام وب به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

دایرکت اینستاگرام وب در آینده نزدیک ارایه می شود تا کارایی آن بیش از پیش افزایش پیدا کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دایرکت اینستاگرام وب

دایرکت اینستاگرام وب

دایرکت اینستاگرام وب

به احتمال زیاد در آینده نزدیک می توانید از دایرکت اینستاگرام توسط مرورگر دسکتاپ خود استفاده کنید. این ویژگی توسط Jane Manchum Wong در توییتر به نمایش گذاشته شده است. در حقیقت این فرد اسکرین شاتی از این قابلیت را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اعلام این فرد، دایرکت اینستاگرام در نسخه وب تفاوتی با اپلیکیشن آن ندارد. لیست افراد در سمت چپ صفحه به نمایش گذاشته می شود و صفحه مربوط به پیام ها در سمت راست قرار دارد. ظاهرا با کلیک روی اسم کاربران می توانید به پیام ها در صفحه ای جداگانه دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر کاربران توسط نسخه وب اینستاگرام می توانند به جدیدترین پست ها دسترسی داشته باشند. مسلما با اضافه شدن دایرکت به آن، افراد بیشتری نسبت به گذشته از آن استفاده می کنند.

اینستاگرام در گذشته نه چندان دور با حذف تب Following، امکان رصد دوستان و دیدن لایک دیگران را غیر ممکن کرد. این شبکه اجتماعی همچنین اپلیکیشن خود در سیستم عامل iOS و اندروید را به دارک مود مجهز کرد. در نهایت باید به حالت Create در استوری اینستاگرام اشاره کرد

نظر شما درباره این قابلیت چیست؟ از دایرکت اینستاگرام روی وب استفاده خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

سلام
من ای او اس ۱۳.۱.۲ رو دارم رو گوشیم و نسخه ۱۱۴ اینستاگرامم اپدیت کردم
اما حالت دارک مود برا من هنوز فعال نشده چرا؟!

Dr.Nazer

عزیزم باید دارک مودِ گوشیتو روشن کنی تا اینستا هم دارک بشه :-/

Yas

مهندس برا گوشی روشنه

Milad7

اینطوری خیلی کاربردی میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)