حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو رینو ای (Oppo Reno A) با اسنپدراگون ۷۱۰ برای بازار ژاپن معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اوپو

امروز برای اوپو روز شلوغی بود و چند معرفی ارزشمند داشت. گوشی اوپو رینو ای (Oppo Reno A) به عنوان یک میان‌رده جذاب در کشور ژاپن عرضه شد. اوپو رینو ای (Oppo Reno A) با اسنپدراگون ۷۱۰ و گواهی IP67 رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اوپو رینو ای (Oppo Reno A)

اوپو رینو ای (Oppo Reno A)

اوپو رینو ای (Oppo Reno A)

اوپو رینو ای (Reno A)  دارای نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن FHD+ نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 و پنل امولد است. صفحه نمایش توسط شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت شده و حسگر اثرانگشت دستگاه را زیر خود جا داده است.

چیپست گوشی جدید اوپو اسنپدراگون ۷۱۰ محسوب می‌شود. در کنار آن 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد. دوربین اوپو رینو ای (Reno A) دوگانه بوده و متشکل از یک سنسور 16 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز عمق میدان است. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی، روی ناچ کوچک بالای نمایشگر قرار دارد.

ظرفیت باتری گوشی Oppo Reno A برابر 3600 میلی‌آمپر ساعت بوده و از اندروید ۹ قدرت می‌گیرد. این سیستم عامل را نسخه 6 رابط کاربری اختصاصی ColorOS همراهی می‌کند. پشتیبانی از استاندارد مقاومتی IP67 را باید یکی از ویژگی‌های مهم این میان‌رده در مقایسه با دیگر محصولات همرده آن دانست. به لطف آن، گوشی را می‌توان همراه خود زیر آب برد. Oppo Reno A در دو رنگ آبی و مشکی موجود است. قیمت گوشی در بازار ژاپن 330 دلار است.

نظر شما درباره اوپو رینو ای (Reno A) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

تو ژاپن گوشی کلا گرونه مثل اینکه

Milad7

یه مقدار قیمتش بالاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)