حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تم تاریک اینستاگرام آیفون با iOS 13 ممکن شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم تم تاریک اینستاگرام برای کاربران اندروید ارایه شد. این برای کاربران iOS کمی ناراحت کننده بود که چرا آن ها هم همزمان با اندرویدی ها این ویژگی را دریافت نکرده اند. اگر کاربر iOS هستید خبر خوبی برای شما داریم، تم تاریک اینستاگرام آیفون با iOS 13 ممکن شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تم تاریک اینستاگرام آیفون

تم تاریک اینستاگرام آیفون

تم تاریک اینستاگرام آیفون

حالا تقریبا سه هفته از عرضه سیزدهمین نسخه از iOS به صورت عمومی می‌گذرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نسخه از iOS نیز اضافه شدن حالت تاریک یا Dark Mode به این سیستم عامل بود که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. بسیاری از علاقه‌مندان Dark Mode مشتاق بودند ببینند آیا اینستاگرام هم چنین حالتی برای اپلیکیشن تماما سفید خود عرضه می‌کند یا خیر که بالاخره این اتفاق افتاده است. هفته گذشته بود که اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی حالت Dark Mode را تجربه کرد و حالا شب گذشته، با یک بروزرسانی، این حالت برای کاربران iOS 13 نیز عرضه شد.

تم تاریک اینستاگرام ترکیبی از رنگ‌های طوسی تیره و مشکی است که با حالت Dark Mode در iOS 13، کاملا همخوانی دارد. همچنین این حالت در اینستاگرام فقط زمانی فعال می‌شود که از ستینگ آیفون یا آیپد خود، حالت Dark Mode را روشن کنید.

تم دارک اینستاگرام با روشن کردن تم دارک کل محیط کاربری

فیس‌بوک، شرکت مالک اینستاگرام در شرایطی حالت دارک مود را به این اپلیکیشن آورده که اپلیکیشن خودش هنوز از Dark Mode پشتیبانی نمی‌کند. البته اولین باری نیست که فیس‌بوک بروزرسانی‌های این چنینی را دیر دریافت می‌کند اما در هر صورت، همین که اینستاگرام تنها سه هفته پس از اضافه شدن Dark Mode به iOS از آن پشتیبانی می‌کند، یعنی اپلیکیشن فیس‌بوک هم به زودی با چنین ویژگی آپدیت می‌شود.

تم تاریک اینستاگرام برای کاربران اندروید ارایه شد

نسخه جدید اینستاگرام با پشتیبانی از حالت تاریک، از همین حالا از فروشگاه اپ استور قابل دریافت است. همچنین نسخه اندرویدی این اپلیکیشن هم از Dark Mode پشتیبانی می‌کند و برای فعال کردن Dark Mode در گوشی اندرویدی یا iOS ی خود، باید از تنظیمات گوشی، حالت Dark Mode سیستم عامل را فعال کنید.

شما کاربر iOS هستید؟ از تم تاریک اینستاگرام استقبال می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)