حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تب فالویینگ (Following) اینستاگرام از قسمت نوتیفیکیشن حذف می شود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام قابلیت خاله-زنکی جالبی داشت که واقعا همیشه وجودش برای من جای سوال بود! اینکه دیگران یا به عبارت بهتر، افزادی که من آن ها را دنبال می کنم (Following) چه عکس هایی را لایک کرده یا کامنت گذاشته اند؛ واقعا به من ربطی دارد؟ مشخصا من فکر می کنم نه! اگر شما هم با من هم عقیده اید، خبر خوبی برای شما داریم. تب فالویینگ (Following) اینستاگرام از قسمت نوتیفیکیشن حذف می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 حذف شدن تب فالویینگ (Following) اینستاگرام

اینستاگرام

اینستاگرام

اینستاگرام از آن دسته از برنامه‌هایی به حساب می‌آید که مرتب ویژگی‌های جدیدی را به برنامه خود اضافه می‌کند و قابلیت‌های تازه را تست می‌کند، اما این هفته شبکه اجتماعی متعلق به کمپانی فیسبوک تصمیم گرفته است تا یکی از قدیمی‌ترین و البته پربحث‌ترین قابلیت‌های برنامه خود را حذف کند.

همانطور که در تصویر پایین که توسط BuzzFeed منتشر شده، مشاهده می‌کنید، اینستاگرام تصمیم دارد تا تب ‘Following’ را از منوی Activity feed حذف کند. این ویژگی اولین بار در سال 2011 به اینستاگرام اضافه شد و شاید برای شما جالب باشد که بدانید این بخش حتی قبل از بوجود آمدن تب Explore که این روزها در میان کاربران بسیار محبوب است، در برنامه اینستاگرام وجود داشت.

در زمان ارائه این قابلیت، تب فالوئینگ بهترین راه برای کشف محتوای جدید در اینستاگرام بود. چرا که به کاربران اجازه می‌داد تا مشاهده کنند دیگران چه پست‌هایی را لایک می‌زنند و برای آنها نظر می‌دهند. علاوه‌براین امکان آن وجود داشت که فالوئینگ‌های جدید فالوئینگ‌های خودتان را مشاهده کنید و در صورت تمایل آنها را نیز دنبال کنید. اما این ویژگی این روزها توسط دسته بزرگی از کاربران اینستاگرام مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و حتی بسیاری از آنها نه تنها از وجود آن بی‌خبرند، بلکه نمی‌دانند که فعالیت‌های آنها می‌تواند توسط افراد دیگر قابل مشاهده باشد. از همین رو بحث‌های زیادی پیرامون این قابلیت اینستاگرام مطرح شده است.

مدیر بخش محصولات اینستاگرام به BuzzFeed گفته است:

 مردم معمولا نمی‌دانند که فعالیت‌های آنها قابل رصد است. الان با موردی مواجه هستیم که عملکردی به غیر از آنچه که برایش برنامه‌ریزی کرده بودیم دارد و این باعث شده زمانیکه فعالیت‌های کاربران نمایش داده می‌شود آنها متعجب شوند.

این شبکه اجتماعی عنوان کرده است که حذف تب فالوئینگ در Activity feed در هفته جاری عملی خواهد شد. پس از اعمال این تغییرات بخش Activity فقط و تنها بر روی فعالیت‌های شما متمرکز خواهد بود که این شامل لیست افرادی که پست‌های شما را لایک زده‌اند، در زیر پست‌های شما نظر داده‌اند و یا شما را فالو کرده و یا درخواست داده‌اند و … خواهد بود.

نظر شما چیست؟ از این بخش استفاده می کردید؟ نظر شما درباره حذف شدن تب فالویینگ اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اینطوری بهتره! حریم شخصی باید حفظ بشه

Dr.Nazer

بیخیال بابا بذارین جاسوسی‌مونو بکنیم😂

Milad7

با خیال راحت لایک کنید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)