حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع جدید سامسونگ برای گوشی تاشو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

اخیرا حق اختراع جدیدی از گوشی انعطاف پذیر سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد این محصول طراحی متفاوتی خواهد داشت. جالب آنکه هیچ شکافی در صفحه نمایش آن به چشم نمی خورد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع جدید سامسونگ برای گوشی تاشو را ببینید.

حق اختراع جدید سامسونگ برای گوشی تاشو

حق اختراع جدید سامسونگ برای گوشی تاشو

حق اختراع جدید سامسونگ برای گوشی تاشو

برای گلکسی فولد ۲ یا نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ شایعات زیادی شنیده ایم. مثلا سه هفته پیش در ترنجی خواندیم که سامسونگ گلکسی فولد ۲ با قلم S Pen ارایه خواهد شد.

اخیرا شایعاتی مبنی بر آماده سازی دومین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به گوش می رسد. نام و مدل این محصول هنوز به طور رسمی منتشر نشده اما رسانه ها از آن به عنوان گلکسی فولد ۲ یاد می کنند. طبق آخرین گزارشات موجود، نسل بعدی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از طراحی جذاب و بدون نقصی برخوردار است.

آخرین نسخه گلکسی فولد حدود یک ماه پیش به بازار عرضه شد. حال این شرکت کره ای پتنتی را در وب سایت WIPO منتشر کرده که نشان می دهد گلکسی فولد ۲ تقریبا از همان طراحی پیشین بهره می برد اما ابعاد آن اندکی افزایش یافته است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بریدگی بالای صفحه از میان برداشته شده و لولاها ضخامت بیشتری دارند.

عده ای معتقدند که گلکسی فولد ۲ در مقایسه با مدل قبلی استحکام بیشتری دارد. در حق اختراع جدید، ویجت تنظیمات، تقویم، ساعت و غیره به سمت راست انتقال یافته اند. نکته دیگر آنکه قسمت پشتی اسمارت فون اندکی انحنا پیدا کرده و ضخیم تر شده است. از دیگر تغییرات اعمال شده می توان به باریکی نمایشگر ثانویه اشاره کرد.

به نظر می رسد که هیچ شکافی روی صفحه نمایش گلکسی فولد ۲ وجود ندارد. البته باید بگوییم که پتنت فوق عمدتا مربوط به نمایشگر گوشی است و هنوز اطلاعاتی درباره دوربین وجود ندارد. در پایان باید بگوییم که شرکت سامسونگ اکنون تجربه بیشتری در خصوص تولید گوشی های انعطاف پذیر پیدا کرده است، اما باید دید که آیا نسل جدید فولد می تواند بهتر از مدل های قبلی عمل کند یا مجددا این شرکت را به دردسر خواهد انداخت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوشی تاشو دوم سامسونگ این طراحی را داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

ما از یه گوشی منعطف چی میخوایم؟!😂📿

*عارضم که*

_V_

اولین بار شهریور ۹۷ یه همچین پتنتی ازش درز کرد

Milad7

😛

Milad7

همون فولد را زد کافیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)