حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استوری گروهی اینستاگرام در حال تست است

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

استوری بدون شک محبوب‌ترین ویژگی اینستاگرام است. اوایل سال میلادی جاری بود که فیس‌بوک قابلیت استوری گروهی یا Group Stories را در دسترس کاربران قرار داد. اما طولی نکشید که این ویژگی در این پلتفرم از دسترس خارج شد. اما در عوض آن‌طور پیداست فیس‌بوک قصد دارد پای این ویژگی‌ را به اینستاگرام باز کند. طبق جدیدترین خبرها، استوری گروهی اینستاگرام در حال تست است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 استوری گروهی اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام

اینستاگرام

با اضافه شدن استوری گروهی به اینستاگرام کاربران قادر خواهند بود استوری‌های خود را از طریق گزینه‌ جدیدی با عنوان «Share to Group Story» به اشتراک بگذارند. استوری‌های به اشتراک گذاشته‌شده از این طریق تنها برای کاربران گروه مشخص ایجاد شده قابل نمایش خواهند بود. به این ترتیب محتوا با گروهی دستچین‌ شده‌تر و دقیق‌تر از کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود. در حقیقت چیزی محدودتر از Close Friend و این به نظر من کاملا کاربردی و منطقی تر است.

ویژگی استوری گروهی بیشتر می‌تواند هنگامی کاربردی باشد که شما و دوستانان همگی در مراسم یا مکان خاصی هستید. در چنین حالتی به سادگی و از طریق این ویژگی استوری‌های مختلف تمامی افراد درون یک فیلد منتشر خواهد شد. علاوه بر این اگر فرضاً درون گروهی بر سر تیم فوتبال بحث یا شرط‌‌بندی می‌کنید، از این طریق می‌توانید به جای انتشار استوری برای تمامی دنبال کنندگان، استوری حود را صرفاً برای همان گروه خاص مد نظر به اشتراک بگذارید.

همانند بسیاری دیگر از ویژگی‌هایی که اینستاگرام تاکنون تست کرده و هرگز ارائه نشده‌اند؛ Group Stories نیز شاید هرگز به دست کاربران نرسد. با این وجود اضافه شدن و حذف معنی‌دار این ویژگی از نرم‌افزار فیس‌بوک می‌تواند دلیلی باشد برای اینکه کمپانی فکر‌ می‌کند این ویژگی در اینستاگرام بازخورد بهتری خواهد داشت.

نظر شما درباره استوری گروهی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

برخی از مشخصات آنر وی ۳۰ و وی ۳۰ پرو 5G فاش شد
دوربین های پشتیِ ۳ گانه با سنسور اصلیِ ۶۰ مگاپیکسلی(مدل پرو احتمالاً دوربین چهارگانه داره)
دوربین دوگانه ی سلفی به سبک هول پانچ(این به احتمال زیاد برای مدل پرو باشه)
https://www.gizchina.com/2019/10/06/honor-v30-and-30-pro-specs-emerge/

Milad7

جنگولک بازی جدید 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)