حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیام رسان اینستاگرام تردس (Instagram Threads) با شباهت به اسنپ چت معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

امروز فیسبوک یک برنامه دایرکت جدید را که به جای Direct فعلی اینستاگرام استفاده خواهد شد، راه اندازی کرد. این اپلیکیشن که Threads نام دارد، کاربران را خیلی سریع به دوستان نزدیک‌شان متصل خواهد کرد. پیام رسان اینستاگرام تردس (Instagram Threads) با شباهت به اسنپ چت معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد.

اینستاگرام تردس (Instagram Threads)

اینستاگرام تردس (Instagram Threads)

اینستاگرام تردس (Instagram Threads)

اینستاگرام Threads نیز مانند اسنپ‌چت، تمرکز زیادی بر روی دوربین دارد و از سرعت بالایی برخوردار است. با این‌حال، این برنامه برخلاف اسنپ‌چت، از رابط کاربری پیام‌رسانی Facebook Messenger بهره می‌برد.

فیس‌بوک امروز در وب‌سایت خود درباره اپلیکیشن جدید گفته است که: ما در طول چند سال گذشته، چندین روش مختلف به‌اشتراک‌گذاری تصاویر را در اینستاگرام معرفی کردیم که از جمله آنها می‌توان به استوری‌های روزانه و همچنین پیام‌های تصویری در دایرکت مسیج اشاره کرد؛ بطوریکه، کاربر می‌توانست با استفاده از آنها، ارتباط خوبی با دنبال‌کنندگان خود داشته باشد. اما ما به این نتیجه رسیدیم که کاربران، در مورد حلقه کوچک‌تر دوستان‌شان، نیاز به برنامه دیگری دارند که از طریق آن بتوانند ارتباط نزدیک‌تری با آنها داشته باشند و تصاویر و ویدیوهای خودشان را با آنها به اشتراک بگذارند. به همین خاطر بود که ما اپلیکیشن Threads را به عنوان یک روش جدید پیام‌رسانی با دوستان نزدیک، درست کردیم.

Threads یک اپلیکیشن سریع و امن است و شما می‌توانید تصاویر، ویدیوها، پیام‌ها، استوری‌ها و موارد زیاد دیگری را با دوستان نزدیک اینستاگرامی خود به اشتراک بگذارید. شما همچنین درباره اینکه چه کسانی را به لیست Threads خود اضافه کنید، آزادی عمل خواهید داشت و می‌توانید تجربه استفاده از آن را شخصی‌سازی کنید.

اپلیکیشن مذکور، هم‌اکنون برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS در دسترس است. ضمنا، علاوه بر تم‌های سفید، خاکستری و قهوه‌ای، یک تم تاریک هم برای آن در نظر گرفته شده است. فیس‌بوک، در رابطه با مسایل امنیتی Threads بسیار حساس است و برای کاستن از نگرانی‌ها، یک صفحه حریم خصوصی نیز برای آن ایجاد کرده است. البته با توجه به اینکه اندروید و iOS، در سال‌های اخیر، امکاناتی فراهم کرده‌اند تا اپلیکیشن‌های خاطی را محدودتر کنند، احتمال تخطی فیس‌بوک از اصول حریم خصوصی بسیار کم است. با این‌حال، اگر شرکت تعهد دهد که از اطلاعات شخصی افراد به نفع تبلیغات، سواستفاده نخواهد کرد، بسیار بهتر خواهد بود.

شما اینستاگرام تردس (Instagram Threads) را تجربه کردید؟ نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)