حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ برای دنا پلاس – پژو ۴۰۵ SLX و پژو پارس TU5

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

جدیدترین طرح فروش محصولات ایران خودرو با عرضه اعتباری ۳ محصول این شرکت ادامه خواهد داشت. شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ برای دنا پلاس – پژو ۴۰۵ SLX و پژو پارس TU5 اعلام شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸

شرایط فروش اعتباری ۳ محصول ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۱۰ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول بالا ارائه می گردد.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

شرایط و توضیحات شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۱۰ مهر ۹۸ برای دنا پلاس – پژو ۴۰۵ SLX و پژو پارس TU5

در این روش فروش صرفا” مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا “چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا” از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و …) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد.

همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

و لازم به توضیح است مشتریان محترم حداکثر ظرف ۱۰ روز پس از ایجاد قرارداد می بایستی نسبت به ارائه چک به نمایندگی اقدام نمایند در غیراین صورت قرارداد آنها یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دنا پلاس توربو شتاب خیلی خوبی در بین خودروهای ایرانی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)