حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همراه اول برای وزیر ارتباطات هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است!

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران برای سفر محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیرجند هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است. در حقیقت همراه اول برای وزیر ارتباطات هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اجاره هواپیمای اختصاصی برای وزیر ارتباطات توسط همراه اول


به گزارش فارس، حمید فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران برای سفر محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بیرجند هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است.

بر اساس این گزارش در بهمن ماه سال ۹۶ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با سفر به استان خراسان جنوبی، بهره‌برداری از پروژه‌های ارتباطی و زیرساختی حوزه فاوا را اعلام کرد اما براساس گزارشات دریافتی این سفر با استفاده از هواپیمای اختصاصی صورت گرفته است و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار برای اجاره هواپیمای مذکور از شرکت ماهان دستور پرداخت مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون ریال از بودجه همراه اول را صادر کرده است.

گفتنی است مدیرعامل فعلی همراه اول با وجود نارضایتی سهامداران عمده از حمایت کامل محمدجواد آذری جهرمی برخوردار است. در روزهای گذشته نیز خبر واگذاری غیر قانونی ۲۰۰ لپ تاپ از سوی همراه اول به نهاد ریاست جمهوری با دستور آذری جهرمی منتشر شده بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این یک رفتار حرفه ای است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sheikh-e-tarigh

راه تکذیب همیشه بازه.

MohammadFarhaadi

یادمه یه بار رفسنجانی اومده بود کارخونه نورد که سایت جدید رو افتتاح کنه یه فرش قرمز تو کل مسیرش پهن کرده بودن در حدود دو سه کیلومتر.کل مسیری که باید میرفت و برمیگشت.وقتی رسید و فرش رو دید شلوار حیثیت مدیرا رو کن آویزون گردنشون کرد!گفت پولش رو حساب کنین خودتون از جیب بدین.یعنی چی کل مسیر رو فرش کردین؟از نگاه شخص ثالث اینطور به نظر نمیاد و میگن فلانی زیر پاش خود اتاقش فرش فلان تومنی بود.نمیخوام از پزیری که خودم بیشتر از همه ازش نا امیدم دفاع کنم ولی قضاوتش با ما نیست و میدونم خیلی از این حرکتها کار زیردستای پاچه خواره در اصل.طرف میخواد بره یه پروژه افتتاح کنه.وزیر که نمیاد بلیط بگیره بهش میگن فلان موقع باید با فلان پرواز بریم فلان شهر.یکی هم اون وسط برای چاپلوسی یا خراب کردن میاد همچین کاری میکنه.وزیر هم که نمیاد کنسل کنه باید بره ولی باید دید وقتی از ماهیت پروازبا خبر شد چه میکنه.

Milad7

میگن طرف لیسانس داره!

Milad7

دیگه خودتون حساب کنید چه خبره تو این خراب شده!

Milad7

😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)