حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو LED اپل در آیفون های آتی محتمل است

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

می دانیم که لوگو LED اپل در مک بوک ها وجود دارد و به نوعی زیباست. طرفداران اپل شاید دوست داشته باشند که آیپد یا آیفون هم همینطور باشد. امروز خبر می رسد که اپل قصد دارد تغییراتی را در گوشی های آینده خود اعمال کند. این احتمال وجود دارد که لوگوی اپل در این محصولات دارای چراغ LED باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لوگو LED اپل

لوگو LED اپل

لوگو LED اپل

گفته می شود اپل قصد دارد تغییراتی را در گوشی های آینده خود اعمال کند. این احتمال وجود دارد که لوگوی اپل در این محصولات دارای چراغ LED باشد.

بر اساس اطلاعاتی که از یک پتنت جدید در اختیار رسانه ها قرار گرفته، شاید آیفون های آینده به چراغ اعلانات مجهز شود. در حقیقت این پتنت نشان می دهد که نسل آینده آیفون ها دارای چراغ LED برای لوگوی اپل موجود روی پنل پشتی خود هستند. این پتنت به استفاده از یک لایه شفاف روی پنل پشتی این محصولات اشاره می کند که قادر به روشن کردن لوگوی اپل است.

طراحی آیفون ۲۰۲۰ شبیه آیفون ۴ خواهد بود

در این بخش یک مدار کنترلی قرار می گیرد که می تواند رنگ لوگو را تغییر دهد. در همین راستا در صورت از دست رفتن تماس و یا دریافت نوتیفیکیشن، این لوگو به رنگ های مختلفی در می آید. در حالی که بسیاری از شرکت های تولیدکننده محصولات اندرویدی چنین قابلیتی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند، آیفون های اپل فاقد چراغ اعلانات هستند.

در گذشته لوگوی اپل در مک بوک ها دارای چراغ بود؛ با این حال اپل تصمیم به حذف آن گرفت. با توجه به این موضوع، استفاده دوباره از آن در آیفون های آینده جذاب به نظر می رسد. همانطور که در ابتدا گفته شد، این اطلاعات تنها از یک پتنت در اختیار رسانه ها قرار گرفته اند، بنابراین احتمال عدم استفاده از آن در محصولات آینده اپل وجود دارد.

آیفون ۱۱ به ایران رسید: قیمت آیفون ۱۱ در ایران دو برابر ارزش واقعی آن

اپل به تازگی آیفون های 2019 شامل آیفون ۱۱ آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را وارد بازار کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، آیفون 11 با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شده که البته یکی از دلایل آن، قیمت پایین تر در مقایسه با گوشی های آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس است

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایده جذابی است؟ شما لوگو LED اپل را روی آیفون ها می خواهید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

الان همینجوریش باتری ایفون انچنان شارژدهی خوب و‌مطلوبی نداره
حالا شاید ایفون ۱۰ ب بالا بهتر باشه..
اگ اینم اضافه شه دیگه هیچی😂

Genesis

اوه اوه این مهم ترین قابلیت برای کسایی هست که ایفون دارن
دیگه رسما گوشی رو تو جیبشون نمیزارن😂😂
سلفی جلو اینه رو بگو😂😂

Milad7

اوه اوه چه افرادی که به عشق همین LED این گوشی را بخرن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)