حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام موجودی اولیه شیائومی می ۹ پرو 5G فقط در ۲ دقیقه فروش رفت

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

پنج روز پیش بود که در کنار شیائومی می میکس آلفا دستگاه ارزان‌تر شیائومی می ۹ پرو ۵ جی (Xiaomi Mi 9 Pro 5G) با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و شارژر ۴۵ واتی رسما معرفی شد. دستگاه دوم به تازگی وارد بازار چین شده است. امروز خبر می رسد که تمام موجودی اولیه شیائومی می ۹ پرو 5G فقط در ۲ دقیقه فروش رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آ‌ن صحبت کنیم.

شیائومی می ۹ پرو 5G

شیائومی می ۹ پرو 5G

شیائومی می ۹ پرو 5G

امروز خبر می رسد که تمام موجودی این شیائومی می ۹ پرو 5G تنها در مدت زمان ۲ دقیقه به فروش رسیده است. با توجه به این موضوع، این پرچمدار جدید با استقبال بالایی از سوی خریداران مواجه شده است. قیمت پایه درنظر گرفته شده برای این موبایل 5G شیائومی برابر با ۵۱۸ دلار بوده که آن را تبدیل به اقتصادی‌ترین گوشی 5G در بازار چین می‌کند. شیائومی Mi 9 پرو 5G نسبت به گوشی IQOO Pro 5G حدودا ۱۴ دلار ارزان‌تر است.

شیائومی Mi 9 پرو 5G در ۴ مدل به فروش می‌رسد. نسخه پایه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل دوم از 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این نسخه‌ها به ترتیب برابر با 518 و 532 دلار است. مدل‌های بعدی به 12 گیگابایت رم و 256/512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند که به ترتیب با قیمت 574 و 602 دلار به فروش می‌رسند. کاربران می‌توانند این دستگاه را در رنگ‌های مشکی و سفید (Dream White و Titanium Black) سفارش دهند.

شیائومی Mi 9 پرو 5G نسخه بروز شده و پیشرفته‌تر شیائومی می ۹ محسوب می‌شود که در ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی شده بود. این اسمارت فون جدید به صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.5:9 مجهز شده است. این نمایشگر که دارای برش قطره‌ای بوده، درون خود سنسور اثر انگشت را میزبانی می‌کند. قدرت این اسمارت فون را چیپست 8 هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس با فرکانس 2.96 گیگاهرتز تامین می‌کند. این محصول از درگاه کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند؛ با این حال در بالاترین نسخه خود دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

شیائومی می ۹ پرو 5G

شیائومی می ۹ پرو 5G

دوربین اصلی شیائومی Mi 9 پرو 5G یک ماژول سه گانه به چشم می‌خورد. سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 بوده که توسط سنسورهای 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 16 مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. در بخش جلویی این اسمارت فون شیائومی شاهد خودنمایی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هستیم که تفاوتی با شیائومی Mi 9 ندارد.

از سایر مشخصات این گوشی هوشمند شیائومی می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری MIUI 11 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 40 واتی، شارژ وایرلس 30 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 10 واتی اشاره کرد. شیائومی Mi 9 پرو 5G دومین گوشی هوشمند این برند چینی با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه محسوب می‌شود.

نظر شما چیست؟ شیائومی می ۹ پرو 5G برای شما دستگاه جذابی است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

گوشی خوب و ارزونیه خب قطعا باید خوب فروش کنه

android pie

منم اگه پولشو داشتم و صدالبته خارج بودم میخریدمش واقعا تا قیمت 800 دلار هم رقیبی به خوبی این گوشی نیست (لطفا حمله نکنید گوشی های دیگه هم خوبن ولی این نسبت به قیمتش عالیه)

V800B

خب چقدر بوده پیش فروشش
تنها دلیلش همین قابلیت ۵ جی هست ک باعث فروش خوبش شده
وگرنه اینقدر استقبال نمیشد

m.b

یه دونه مثبت دادم که ناراحت نشی از حرف اشتباه و بازم برامون تو پست های شیائومی نظر بذاری…😅

ALiKiNG

“ز سایر مشخصات این گوشی هوشمند شیائومی می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای …”
اندروید 10 فکر کنم

online_wireless

با این مشخصات و قیمتی که داره بایدم فروش خیلی خوبی داشته باشه

ARMTIN

” Mi 9 pro 5G ” و ” Mi 9 pro ” ارزش خریدش بالای دارند …👌
.
.
.
.
بنظرم یکی از علت ها موفقیت و پیشرفت سریع شیاومی در بازار موبایل ، بخاطر وجود «مدیران باهوش ، باتجربه و سیاست مدار» این برند محبوب هست …⁦👍👍

MohammadFarhaadi

خداییش حتی فکر کردن به این قیمت برای گوشیه فایو جی محال بود قبل از معرفی گوشیهای اوپو و شیائومی!خدا میدونه مدیرعاملای شرکتای دیگه چه فحشها که نثار این دو تا برند نکردن!!!

Milad7

آپدیت نسبتا خوبی برای نسل قبلی بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)