حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خارج شدن از بلاک اینستاگرام با کامنت انگلیسی ممکن است؟

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

یک افسانه محلی وجود دارد که می گوید اگر من در اینستاگرام اصطلاحا “اکشن بلاک” شده ام باید بگویم که کامنت انگلیسی بگذارید و از بلاک اینستاگرام خارج شوم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا خارج شدن از بلاک اینستاگرام با کامنت انگلیسی ممکن است؟

کامنت انگلیسی و خروج از بلاک اینستاگرام

بلاک اینستاگرام

بلاک اینستاگرام

بسیاری از کاربران اینستاگرام زمانی که بلاک می‌شوند، درخواست می‌کنند که برایشان کامنت انگلیسی بگذارید، در حالی که این کار هیچ تاثیری در رفع بلاک ندارد.

این روزها برای برخی کاربران سوال شده است که چرا توسط اینستاگرام بلاک شدند و نمی‌توانند پستی را لایک کنند و همچنین جایی کامنت و پست بگذارند و این‌که چطور می‌توانند از این وضعیت خارج شوند. برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام هیچ راهی وجود ندارد، مگر این‌که تا تاریخی که اینستاگرام اعلام کرده، صبر کنید.

دلیل بلاک شدن در اینستاگرام

اینستاگرام مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، قوانینی دارد که باید رعایت کنید. مثلا اگر شما یک کامنت را با متن تکراری به دفعات بگذارید یا افراد زیادی را در کامنت‌ها منشن کنید، همینطور اگر از اپلیکیشن‌های جانبی مانند فالوئریاب، لایک بگیر و غیره استفاده کنید، با توجه به ناامن بودن این برنامه‌ها، اینستاگرام شما را بلاک می‌کند. یا به دلیل فالو و آنفالو کردن تعداد زیادی اکانت در طول روز، اکانت شما توسط Instagram بلاک می‌شود.

تم تاریک اینستاگرام برای کاربران اندروید ارایه شد

بعضی‌ها پیشنهاد می‌دهند که زیر پستشان کامنت انگلیسی بگذارید یا موارد مشابه، اما باید بدانید که هیچ‌کدام از این راه‌حل‌ها کارساز و درست نیست و هیچ تاثیری هم ندارد تا این‌که از بلاک اینستاگرام خارج شوید.

برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام هیچ راهی وجود ندارد جز این‌که تا تاریخی که خود اینستاگرام به شما اعلام کرده است، صبرکنید تا محدودیت حساب شما به پایان برسد. بنابراین توصیه من به شما این است که چند روزی را در Instagram هیچ فعالیتی انجام ندهید تا زمان محدودیت برای اکانت شما تمام شود.

بلاک اینستاگرام

بلاک اینستاگرام

اگر فکر می‌کنید اکانت شما بی‌دلیل بلاک شده است، وقتی پستی را لایک می‌کنید برایتان پیام اخطار می‌آید که آنجا از طریق گزینه Tell Us می‌توانید این موضوع را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش کنید.

شما تا کنون در اینستاگرام اکشن بلاک شده اید؟ راه حل دیگری برای شما کارگر بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

بله راه حلی وجود داره اما اینکه جواب بده برای همه رو نمیدونم
یکبار رمز اینستا گرام خودتون عوض کنید
و تا حد ممکن این موارد رو رعایت کنید
۱:ب صورت رگباری پست لایک نکنید
۲:ب صورت رگباری درخواست فالو کردن ندید ب دیگران
۳:یکم با ادب تر باشید
۲ مورد اول ک گفتم اگر اتفاق بیوفته پیش میاد ک بر اساس اون تعریف اینستا گرام شما رباطی و در حال افزایش فیک چ فالو برای خودتون یا دیگران هستید
ی مورد هم اضافه کنم سعی کنید با فیلتر شکن زیاد نرید ((هرچند میدونم دایرکت اذیت میشید))

HM-Royal

بله تا زمانش تموم نشه unblock نمیکنه، تعویض رمز و پیغام انگلیسی و خارج شدن از اکانت و … هیچ تاثیری در رفع بلاک نداره تازه ممکنه سر موعد هم رفع بلاک نشی اگه نشدی باید با عکس و توضیح درخواست رسیدگی به وضعیت کنی..من خودم یه بار بخاطر رعایت نکردن حق کپی رایت، از طرف کمپانی سونی، report شدم😁 بنده خدا اینستاگرام هم چند بار گفت این ویدیو (که یه انیمیشن کوتاه بود) کپی رایت داره ولی من پاکش نکردم… از من اصرار از اینستاگرام اخطار! 😂،حدود یه هفته بعد با ریپورت Sony چهار پنج روز بلاک شدم .کلاً سونی و والت دیزنی خیلی به نقض کپی رایت حساسن حالا چه کنسرت و موزیک باشه چه انیمیشن و فیلم و…

android pie

منم همین مشکلو دارم اما اینستاگرام میگه تاریخ 30 سپتامبر رفع میشه بار قبلیهم همین 5 روز پیش بود که منو از بلاکی دراورد دوباره بلاکم کرد نمیدونم چه مرضی داره

Milad7

دهن ملت را سرویس کردن انقدر پست گذاشتن بلاکم کامنت انگلیسی لطفا 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)