حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند مایکروسافت برای رقابت با اپل واچ در راه است

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت هر سال مجموعه‌ای از دستگاه‌های سخت افزاری نظیر تبلت، لپ تاپ و برخی از این قبیل معرفی می‌کند. دستگاه‌هایی که مدل های برجسته‌ای بوده و از متریال باکیفیتی هم بهره می‌برند. طی چند سال گذشته آنها سعی داشتند مدل‌های متنوعی از دستگاه‌های دیجیتالی را به سبد مدل‌های سرفیس خود افزودند. حالا اما خبر می رسد که ساعت هوشمند مایکروسافت برای رقابت با اپل واچ در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت هوشمند مایکروسافت

ساعت هوشمند مایکروسافت

ساعت هوشمند مایکروسافت

به نظر می‌رسد بزودی باید شاهد یک محصول جدید از سوی مایکروسافت باشیم. در حال حاضر اپل واچ یکی از پرفروش‌ترین و بهترین ساعت‌های هوشمند جهان بوده که توانسته سود اپل را دوچندان کند. باتوجه به شرکت‌های تحقیقاتی، برخی کمپانی‌ها درصدد هستند تا به رقیب اپل تبدیل شده و گجت پوشیدنی مشابه اپل واچ تولید کنند. به حقیقت می‌توان گفت اپل واچ در صنعت گجت‌های پوشیدنی محصولی پیش رو است.

از آنجایی که اپل توانسته به لطف اپل واچ فروش بالایی کسب کند، اگر بزودی شاهد عرضه یک مدل برجسته با سیستم عامل wearOS باشیم، به طور یقین اپل واچ را می‌تواند از دور فروش خارج کند. در حال حاضر شرکت سامسونگ، هوآوی و  برخی دیگر، ساعت‌های هوشمندی را معرفی کرده و عرضه می‌دارند. اما انتظار داریم که مایکروسافت بزودی دست به کار شده و اپل را با یک محصول پوشیدنی جدید کنار بگذارد.

در میان برندهای تولیدکننده گجت پوشیدنی اندرویدی یا همان wearOS، کمپانی‌ها تاکنون نتوانستند به معرفی یک مدل برجسته‌تر از اپل واچ بپردازند. بنابراین انتظار داریم تا مایکروسافت بزودی دست به کار شده و این مدل را معرفی کند. اپل در حال حاضر رهبر صنعت گجت پوشیدنی بوده و عجیب نیست که مایکروسافت به عنوان رقیب دیرینه، چنین مدلی را توسعه دهد.

اطلاعات دقیقی از محصول مایکروسافت دردست نیست و چند سال گذشته شاهد عرضه مایکروسافت بند به عنوان گجت پوشیدنی تناسب اندام این شرکت بودیم که چندان مورد توجه قرار نگرفت. در مجموع این کمپانی نیاز دارد تا ساعت هوشمند منحصربه‌فردی را معرفی کند.

منتظر ساعت هوشمند مایکروسافت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

comment image
نمونه عکس 108 مگاپیکسلی MIX که حجمش به 40 مگابایت میرسه به همراه زوم 8 برابریش که واقعاً جزئیات عالی‌ای گرفته…
دفعه گذشته گفتم که میکس نیازی به لنز تلفوتو برای زوم کمتر از 5 برابری اپتیکال نداره چون کراپ خود عکسش همونطور که میبینید روی زوم 4 برابری بهتر از زوم 3 برابری اپتیکال بقیه هست(فقط روی هیبریدی هست که شاید مجبور بشه از لنز دیگری استفاده کنه که اونم باید خیلی قوی باشه که توجیه داشته باشه برای استفاده به جای لنز اصلی)…
این دوربین در گرفتن جزئیات بی نظیره…

m.b

https://www.gizmochina.com/2019/09/23/xiaomi-mi-9-pro-5g-pricing-leaked-could-it-be-the-cheapest-5g-phone/
mi 9 pro 5g هم ارزانترین گوشی 5g دنیاست جناب عطایی…

Milad7

قیمت ها زیادن

Milad7

🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)