حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه محصول جدید فیس بوک در خانواده پورتال (Portal) ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

فیس‌بوک از مدت‌ها پیش در فکر این بود تا کاری کند که کاربرانش بتوانند بسیار راحت‌تر با یکدیگر در سراسر جهان ارتباط تصویری برقرار کنند و اکنون با رونمایی از دستگاه‌های پورتال خود این رویا را عملی ساخته است. گذشته از دستگاه‌های جدید خود موسوم به “پورتال” (Portal) “پورتال تی وی” (Portal TV) و “پورتال مینی” (Portal mini) رونمایی کرد. سه محصول جدید فیس بوک در خانواده پورتال (Portal) ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن ها صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

خانواده پورتال

خانواده پورتال

خانواده پورتال

این شرکت از دستگاه‌های جدید خود که  شامل یک مدل ۱۰ اینچی، نسخه مینیاتوری و دستگاهی است که تلویزیون‌ها را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد با هر کسی در جهان به صورت تصویری صحبت کنند، رونمایی کرد.

فیس‌بوک شب گذشته تنها از دستگاه‌های مذکور رونمایی کرد و دستگاه‌های پورتال و پورتال مینی از ۲۳ مهر و پورتال تی وی از ۱۴ آبان سال جاری عرضه خواهند شد. بنابر گزارش‌ها دستگاه پورتال تی وی احتمالا توجه کاربران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد چراکه آنها می‌توانند توسط این دستگاه که اندازه آن همانند یک نت‌پد است تلویزیون خانه خود را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل کرده و توسط آن با دوستان خود در سراسر جهان مکالمه تصویری برقرار کنند. به گفته فیس‌بوک قیمت پورتال تی وی تنها ۱۴۹ دلار است.

کاربران می‌توانند از طریق کابل HDMI پورتال تی‌ وی را  تلویزیون متصل کنند و پس از آن با کمک دوربین ۱۲۰ درجه تعبیه شده درون آن با هر فرد مکالمه تصویری برقرار کنند.

توسط این دستگاه‌ها کاربران نه تنها می‌توانند با دوستان و آشنایان خود مکالمه تصویری برقرار کند بلکه می‌توانند از دیگر مزیت‌های این دستگاه‌ها که شامل پخش موسیقی، تماشای تصاویر گالری، به اشتراک گذاشتن ویدیو با جلوه‌های واقعیت افزوده و بررسی این موضوع که چه کسی پشت درب خانه آنها است، بهره مند شوند.

دستگاه پورتال مینی مجهز به یک صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت اچ دی و دستگاه پورتال مجهز به یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی با کیفیت اچ دی است. بنابر گزارش‌ها دستگاه پورتال تی وی همراه با یک ریموت کنترل عرضه خواهد شد که این موضوع کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند به راحتی آن را کنترل کنند.

نظر شما درباره این محصولات فیس بوک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)