حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سه گانه آیپد پرو جدید لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تبلت

هنوز تبلت‌های کمی در بازار پیدا می‌شوند که با دوربین‌های دوگانه عرضه شده باشند، اما سامسونگ یک ماه پیش گلکسی تب اس ۶ را با دوربین دوگانه رسما معرفی کرد. این یعنی پای جنگ‌های مگاپیکسلی و دوربین‌های چندگانه هنوز به دنیای تبلت‌ها باز نشده است ولی امروز با لو رفتن دوربین سه گانه آیپد پرو جدید می بینیم که قرار است بر آتش این رقابت افزوده شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین سه گانه آیپد پرو

دوربین سه گانه آیپد پرو

دوربین سه گانه آیپد پرو

به نظر می‌رسد که اپل در حال آماده‌سازی تبلت جدیدی با دوربین سه‌گانه است. آیپد پرو بعدی اپل قرار است که دارای دوربینی سه‌گانه مشابه با آن چیزی که در آیفون ۱۱ پرو دیدیم باشد.

شایعات درخصوص استفاده اپل از دوربین سه‌گانه در تبلت‌های آیپد، اوایل سال 2019 مطرح شد و حالا Sonny Dickson با ارائه مدرک از محصولی که ممکن است در رویداد ماه اکتبر اپل رونمایی شود، خبر داده است. او تصویر از آیپد پرو اپل منتشر کرده است که در قاب پشتی خود دارای دوربین سه‌گانه است. این دوربین‌ها بسیار شبیه به سنسورهایی هستند که در آیفون ۱۱ پرو استفاده شده‌اند و گفته شده که این طراحی نهایی دستگاه خواهد بود. دیکسون سابقه خوبی در افشاسازی درخصوص محصولات اپل دارد و پیش از این نیز رندرهای از کیس آیفون ۱۱ را منتشر کرده بود.

اگر اپل تصمیم داشته باشد در آیپد پرو آینده خود از دوربین‌های سه‌گانه استفاده کند، این یعنی تبلت‌های اپل از همتایان آیفونی خود عقب نخواهند ماند. آیپد پرو فعلی اپل از دوربینی استفاده کرده است که سال گذشته در آیفون XR استفاده شده بود. معرفی iPad Pro جدیدی با دوربین‌های پیشرفته مشابه آیفون ۱۱ پرو این امکان را به کاربر خواهد داد تا با کیفیت 4K فیلمبرداری کرده و همان لحظه آن را بر روی دستگاه خود ویرایش کند.

نسل هفتم آیپد با نمایشگر ۱۰.۲ اینچی و اپل A10 فیوژن معرفی شد

دوربین‌های این دستگاه همانطور که در تصویر مشخص است، برخلاف پرچمدار جدید اپل فاقد محافظ شیشه‌ای هستند، دیکسون این احتمال را داده است که طرح نهایی شاید فقط کمی تفاوت فیزیکی با این دستگاه داشته باشد. به غیر از این خبر، شایعات کمی درخصوص آیپد پرو آینده اپل به گوش می‌رسد. اما بلومبرگ پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود که هر دو نسخه 11 و 12.9 اینچی به‎روزرسانی خواهند شد و با پردازنده سریع‌تر و دوربین‌های ارتقاء یافته به بازار عرضه می‌شوند.

منتظر ارایه آیپدهای جدید با دوربین سه گانه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG_KING

چقدر زشت

_V_

رسما حال به هم زنه این یکی دیگه😐
فکر نکنم درست باشه
این چیه اخه

Milad7

zesht

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)