حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ برای دنا پلاس و سمند EF7

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در راستاي تنظیم قیمت خودروهاي شرکت ایران خودرو در بازار، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان و نمایندگان محترم می رساند فروش نقدی ایران خودرو چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ انجام خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ برای دنا پلاس و سمند EF7 را به همراه جدول مدل و قیمت مرور کنیم.

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ برای دنا پلاس و سمند EF7

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ برای دنا پلاس و سمند EF7

شرایط فروش ایران خودرو چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ برای دنا پلاس و سمند EF7

بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباري محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ 98/06/27 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

در این روش فروش صرفا مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک هاي طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد. ضمنا” چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا” از مشتري صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و …) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ها براي کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی هاي محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دنا پلاس توربو بد نیست ولی گرانه. 80 تومن باشه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)