حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی وان (Galaxy One) نام احتمالی پرچمدار ادغام شده از سری گلکسی نوت و گلکسی اس خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 23 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

این یک شایعه قدیمی است که ما تقریبا ۱ سال پیش در ترنجی خواندیم، اینکه ادغام خانواده گلکسی نوت در خانواده گلکسی اس به دلیل همپوشانی زیاد از سال ۲۰۱۹ انجام خواهد شد. اطلاعات و شنیده های جدید می گویند که پرچم‌دار بعدی سامسونگ با نام گلکسی وان معرفی خواهد شد، این گوشی هوشمند اولین محصول ادغام سری گلکسی اس و گلکسی نوت سامسونگ خواهد بود. در حقیقت گلکسی وان (Galaxy One) نام احتمالی پرچمدار ادغام شده از سری گلکسی نوت و گلکسی اس خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی وان

سامسونگ معمولا شش ماه پس از معرفی سری گلکسی اس از پرچم‌دار خانواده گلکسی نوت رونمایی می‌کند. عمده تفاوت این دو سری مربوط به قلم اس پن موجود در سری گلکسی نوت است.

حالا گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد از سال آینده سری نوت و سری اس را ادغام کند. از آن‌جا که این دو خانواده ویژگی‌های مشابه زیادی دارند، این اتفاق می‌تواند در آینده‌ای نزدیک اتفاق بیفتد.

طبق گفته‌های افشاگر معروف evleaks@ سامسونگ گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سری گلکسی اس خود را که تا به امروز انتظار می‌رفت نام آن گلکسی اس ۱۱ باشد را با قابلیت پشتیبانی از قلم اس پن و با نام گلکسی وان معرفی خواهد کرد که مطابق معمول انتظار می‌رود شاهد رونمایی از ان در اسفند ماه امسال و در ایام نزدیک به کنگره جهانی موبایل بارسلون باشیم.

حرکت سامسونگ پس از گلکسی وان


به این ترتیب دو خانواده پرچم‌دار سامسونگ با هم ادغام می‌شوند. اما استراتژی محصول سامسونگ پس از عرضه گلکسی وان چه خواهد بود؟ بنابر گزارش‌های منتشر شده پس از آن در نیمه اول سال یک پرچم‌دار حاصل از ادغام سری نوت و اس و شش ماه بعد در نیمه دوم سال میلادی یک پرچم‌دار با صفحه نمایش تاشو از خانواده گلکسی فولد معرفی خواهد کرد.

البته گفته می‌شود که این تغییرات بیشتر از یک ادغام ساده و تغییرنام خواهد بود و سامسونگ پس از عرضه گلکسی وان، به تدریج خطوط تولید را نیز با یکدیگر ادغام می‌کند. با این حال هنوز هم این موضوع بیش‌تر حکم یک شایعه را دارد و نباید کاملا جدی تلقی شود. انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیش‌تری از این تغییرات منتشر شود.

نظر شما چیست؟ آیا این راهبرد موفقی برای سامسونگ خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

با روی کار اومدن و فراگیر شدن دیوایس های تاشو به خصوص سری گلکسی فولد ، این تغییر رویکرد و ادغام سری إس و نوت قابل انتظار بود.
چقدر در این رابطه با آقا وحید و واعظ صحبت می‌کردیم.

mostafa3

اگر قرار باشه قیمت نوت رو پرداخت کنی جالب نیست
اگر این ادغام باعث افزایش قیمت نشه خوبه

نیما عرفانی

اگه طبق سیاست فعلیِ سامسونگ در قیمت گذاری پرچمدارهاش باشه پس قاعدتاً احتمالش زیادِ که شاهد افزایش قیمت باشیم(اینم باید در نظر گرفت که همواره روند قیمت گذاریِ ۳ برند مطرح حوزه ی صنعت موبایل یعنی سامسونگ و هواوی و اپل در سطح پرچمدارها رو همدیگه تأثیرگذار بوده) چون دیگه برخلاف روند فعلی که سامسونگ در فواصل زمانیِ ۶ ماهه که هر سال ۲ سری گوشیِ پرچمدار معرفی میکرد(سری إس و سری نوت) اون موقع تمرکزش رو میذاره رو ترکیب بهترین امکانات سری إس و نوت در قالب یک نام مشترک اما لوکس ترین و خاص ترین و متمایز کننده ترین محصولش همون سری فولد خواهد بود.

vahid

چاکر آقا نیمای عزیز،،بله خیلی در این رابط باهم حرف زدیم و به نظر کار جالبیه و به نظرم فروشش بیشتر میشه اگه این کارو بکنه،،مصرف کنندم گیج نمیشه،،

نیما عرفانی

سلام
شرمنده دیر جواب دادم آقا وحید ، داشتم کامنت های مختلف پست های گذشته رو نگاه میکردم که الان این کامنت شمارو دیدم .
شما بزرگواری و قابل احترام

Naranj

اگر گوشیش قابلیت قلم داشته باشه ولی جای قلم حذف بشه خوبه، اینطوری فضای بیشتری ایجاد میشه و قابلیتهای بیشتری میتونه اضافه بشه

Amin B3DA

قلمی که جا نداشته باشه که جالبش نیست زیاد. عین یه سری گوشی که توانایی کار با قلم داشتن اما باید جدا خرید میشد و خب این ک همیشه نمیتونی همراهت ببری خیلی بده. برای جا باید فکر دیگه بکنه اگر قراره جای قلم را حذف کنه اما قلم باشه

نیما عرفانی

فکر کنم منظورشون این باشه که مثل قلم آیپد پرو و تبلت تب اس ۶ به صورت مغناطیسی به پشت بدنه یا کنار دستگاه به فریم فلزی متصل بشه و از همون طریق هم عملیات شارژ قلم صورت بگیره.

pedram_01

Naranj الان مگه نوت ده پلاس با وجود داشتن قلم چیزی از اس ده پلاس بدون قلم کم داره ؟ حذف جک هم بخاطر چیزای دیگ بود نه نداشتن جا

Naranj

دو سایز بزنه ۶.۸ با جای قلم
۶.۴ بدون جا
چیزی کم نداره ولی باعث میشه حق انتخاب بره بالاتر و حداقل وزن پایینتر میاد

Genesis

اره بعد قلم گم بشه حال کنیم😂👌🏼

ramin123

تو این چند سال که تفاوت سری اس و نوت در حد قلم و تفاوت حافظه، رم و باتری بوده. همون اول سال سه مدل بده، دو مدل برا خانواده اس و یه مدل نوت به نظرم خوبه فقط به شرطی که برا اختلاف داشتن بین اس پلاس و نوت، مشخصات سری اس رو پایین نیاره!!!

Dr.Nazer

من موافق ادغام این سری نیستم؛ ولی خواستار کم کردن تعداد گوشیای تولید شده در هر سال توسط این سامسونگِ لامصبم که تو یه ماه پونصد و چهل و هشت‌تا گوشی میده. بابا یکم سنگین باش چقد گوشی میدی بیرون مگه کارخونه تولیدی لباس زدی؟!😐😂

_V_

:-/

pedram_01

از این متن میشه فهمید سری اس قرار حذف بشه نه اینکه اس با نوت اقدام بشه !! هرچند هردوش درسته . این متن یعنی از این به بعد سامسونگ فقط سری نوت معرفی میکنه حالا به اسم گلکسی وان .

با این متن خیلی شک افتادم چون میخواستم نوت ده بخرم ولی اگ قرار باشه 6 ماه دیگ یه نوت جدید با ارتقا خیلی بالا تر در همه زمینه ها نسبت به نوت ده باشیم صبر میکنم که اونو بخرم ولی اگ قرار باشه اس 11 معرفی بشه من انتخابم نوت ده خواهد بود .

حالا اجباری دو سه ماه دیگ صبر میکنم ببینم شایعات به کدوم سمت میرن

Genesis

امیدوارم طراحی بدنه بیشتر به سری اس بره
چون نوت کلا خیلی کلفت و یه قر هست

pedram_01

Genesis

توی نوت ده تقریبا همین کارو کرد الان نوت ده استاندارد با 6/3 اینچ صفحه نمایش هم از گلکسی اس ده پلاس کوچیک تر و سبک تره هم اینکه 7/9 میل هستش و بسیار سبک و خوش دست وعالی هستش

Genesis

ایول چه خوب

pooria

اگه قیمت افزایش نداشته باشه خوبه ولی احتمال افزایش خیلی زیاده و از اونجاییی که وقتی یه چیزی مد میشه و میره رو دور محصول قبلی اروم اروم قیمتش کاهش و در مدتی تولیدش از نصف کم تر میشه (نصل قبلی موبایل ها همون دکمه ای ها ) و از طرفی قیمت کلی محصولی پایین تر میاد از این لحاظ خوبه ولی بازم بخاطر قلم چندصد دلاری قیمت بیشتر میشه و بعضی افراد به قلم هیچ احتیاجی ندارند از جمله خود من و برای من باتری مهم تر پس انتضار میره که فروشش کاهش داشته باشه البته نظر شخصی منه

online_wireless

به نظرم بعیده سری گلکسی و نوت ادغام بشن چون فکر نکنم گلکسی فولد فروش خیلی خوبی داشته باشه و مورد علاقه عده کمی از مردم هست.

V800B

ب نظر منم این کار خوبه و کار بهتر اینه ک پرچمدار بعدی سام سونگ اس ۲۰ باشه تا اس ۴۰ دیگه تقریبا گوشی خمیده امده و میتونه نام کذاری جدید بزاره اون موقع الان تو این شرایط عوض کردم نام گذاری تنها باعث سردرگمی میشه ولا غیر

Milad7

نه جالب نیست

Milad7

اینطوری توهین به خریداره 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)