حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس لپتاپ ۳ احتمالا مدل ۱۵ اینچی خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

به دلیل سایزبندی‌هایی که مایکروسافت برای محصولاتش در نظر گرفته است، اگر می‌خواستید یک لپ تاپ ساخته شده مایکروسافت در ابعاد بزرگ‌تر از ۱۳.۵ اینچ داشته باشید، باید یک سرفیس بوک ۲ می‌خریدید. اگر شما از طرفدارن لپتاپ‌های ۱۵ اینچی هستید، خبر خوب این است که سرفیس لپتاپ ۳ احتمالا مدل ۱۵ اینچی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سرفیس لپتاپ ۳

سرفیس لپتاپ ۳

سرفیس لپتاپ ۳

شاید دیگر لازم نباشد برای بدست آوردن یک لپ تاپ بزرگ‌تر، هزینه‌های زیادی را صرف کنید. زیرا بر اساس شایعات و احتمالات، مایکروسافت مدل سرفیس لپتاپ ۳ را در ابعاد ۱۵ اینچی ارائه خواهد کرد. این کمپانی در رویداد ۱۰ مهر از این محصول ۱۵ اینچی، یعنی لپ تاپ بعدی Surface (احتمالا Surface Laptop 3) رونمایی خواهد کرد. هنوز جزییات زیادی در این زمینه در دست نیست، اما طبق گفته‌های مایکروسافت، نسبت ابعاد صفحه نمایش ۲:۳ خواهد بود که این ابعاد بلندتر از حد معمول و بلندتر مدل‌های Surface Book خواهد بود.

احتمالات جدیدی داده شده که این لپ تاپ جدید مایکروسافت با پردازنده AMD ارائه شود، اگرچه هنوز دقیقا مشخص نیست. از سوی دیگر احتمال دارد نسخه 13.5 اینچی نیز به پردازنده جدیدی مجهز شود اما تمامی این گفته حدس و گمانی بیش نیست و باید تا رویداد مایکروسافت در ماه اکتبر منتظر بمانیم.

در رویداد اکتبر از محصولات متنوعی رونمایی خواهد شد و شاهد بروزرسانی‌هایی خواهیم بود که می‌توان به بروزرسانی Surface Pro اشاره کرد. در نتیجه تنوع خوبی در معرفی محصولات مایکروسافت را خواهیم دید اما باید همچنان منتظر این کنفرانس مایکروسافت باشیم تا از جدیدترین‌های این کمپانی با خبر شویم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرفیس لپتاپ ۳ محصول موفقی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی ولی گران 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)