حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم مایکروسافت ۱۰ مهرماه ۹۸ است

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت قرار است که در یک مراسم زنده، از سری جدید سرفیس رونمایی کند. امروز با ارسال دعوتنامه رسمی مشخص شد که تاریخ مراسم مایکروسافت ۱۰ مهرماه ۹۸ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ مراسم مایکروسافت ۱۰ مهرماه ۹۸

تاریخ مراسم مایکروسافت ۱۰ مهرماه ۹۸

تاریخ مراسم مایکروسافت ۱۰ مهرماه ۹۸

مایکروسافت یک مراسم زنده را برای تاریخ ۱۰ مهر ماه ترتیب دیده است. سال پیش در همین تاریخ، مایکروسافت نسل فعلی دستگاه‌های سرفیس را معرفی کرد. حالا این شرکت برنامه زمانی خود را به گونه‌ای تنظیم کرده که دقیقا در تاریخ ۱۰ مهر ماه شاهد معرفی نسل جدید سرفیس باشم.

مراسم معرفی محصولات جدید چند سالی است که تبدیل به یک رویداد بزرگ شده‌اند. همه چیز هم از اپل و Keynote این شرکت شروع شد. شرکت اپل به تاریخ و ساعت دقیق معرفی محصولات خود اهمیت فراوانی می‌دهد و تلاش می‌کند که محصولات جدید دقیقا در تاریخ محصولات پیشین معرفی شوند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت هم چنین برنامه‌ای داشته باشد.

به گزارش ZDNet ساتیا نادلا مدیرعامل اجرایی مایکروسافت قرار است که در مراسم معرفی حضور داشته باشد. البته که او در مراسم پائیز سال 2018 حضور نداشت و نتوانست که شخصا نسل فعلی سرفیس را معرفی کند. اما در مراسم پیش‌رو، او حضوری کامل خواهد داشت.

طبق این گزارش، ممکن است چندین دستگاه از نسل جدید سرفیس را مشاهده کنیم. این چند دستگاه هر کدام با پردازنده‌های مختلف عرضه خواهند شد. در این بین یک سرفیس پرو دوگانه با پردازنده اینتل معرفی خواهد شد. این دستگاه پردازنده بهتری خواهد داشت و درگاه آن USB-C است. همچنین یک لپ تاپ سرفیس با پردازنده AMD هم نمایش داده می‌شود. نباید نسخه‌های ARM را فراموش کرد چون یک تبلت سرفیس با همین پردازنده هم مرفی خواهد شد.

شایعات پیش از مراسم عموما به واقعیت تبدیل می‌شوند. طبق شایعات باید منتظر معرفی یک اسپیکر هوشمند همراه با برند سرفیس هم باشیم. این اسپیکر مخاطبان تجاری را هدف قرار خواهد داد و حول محور سرویس چت گروهی مایکروسافت است.

مایکروسافت در حال حاضر دعوتنامه‌هایی را برای معرفی نسل جدید سرفیس منتشر کرده است. در این دعوتنامه این شرکت به محصولات جدید و تجربیات جدید اشاره کرده. پس ممکن است که اخباری در مورد ویندوز لایت را هم مشاهده کنیم. این نسخه از ویندوز در رقابت با ChromeOS خواهد بود.

مایکروسافت یک دستگاه با نام Centaurus خلق کرده که یک کامپیوتر دو صفحه‌ای است. این محصول از ویندوز لایت استفاده خواهد کرد. احتمالا در سال 2020 شاهد عرضه چنین کامپیوتری باشیم. اما بعید نیست که مایکروسافت دستگاه را برای نگاهی کلی در این مراسم نمایش دهد.

منتظر مراسم مایکروسافت هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😡

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)