حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر ۹۰ هرتز موبایل به اوپو و ریلمی خواهد آمد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، ریلمی

به دلیل حضور موبایل های گیمینگ، وان‌پلاس ۷ دارای بیشترین نرخ نوسازی تصویر در میان گوشی‌های پرچمدار نیست؛ اما موفقیت این گوشی توانسته تا حد زیادی به محبوب شدن نمایشگرهای دارای نرخ نوسازی بالا کمک کند. گفته می شود نمایشگر ۹۰ هرتز موبایل به اوپو و ریلمی خواهد آمد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر ۹۰ هزتز موبایل

نمایشگر ۹۰ هزتز موبایل

نمایشگر ۹۰ هزتز موبایل

پس از وان‌پلاس، حالا OPPO و Realme نیز قصد دارند نمایشگرهایی با نرخ نوسازی 90 هرتز را در محصولات خود به کار بگیرند.

هفته گذشته مدیرعامل Oppo با انتشار پستی در Webio، به برخی از ویژگی‌های گوشی هوشمند بعدی این شرکت که به نظر می‌رسد جانشین Reno 10x Zoom باشد پرداخت.

درحالی که این پست به هیچکدام از ویژگی‌های این گوشی به طور دقیق اشاره نمی‌کند، بدون شک آن‌ها با قرار دادن جای خالی قبل از Hz تلاش دارند به طور مستقیم به عدد 90 اشاره کنند. مشابه همین مسئله را برای شارژر جدید این شرکت و سیتستم شارژ گوشی بعدی آن‌ها شاهد هستیم. با توجه به اینکه جالی خالی تنها برای 2 رقم جا دارد، استفاده از شارژر فوق سریع 120 واتی که پیش از این در شایعات، درباره آن شنیده بودیم را شاهد نخواهیم بود.

از طرف دیگر، Realme نیز با انتشار پستی از تصمیمی مشابه خبر داده است. Realme در این پست بدون پرده و کاملاً مستقیم از تصمیم خود برای به کارگیری نمایشگر 90 هرتزی در یکی از محصولات جدید خود سخن گفته است. در این پست همچنین شاهد اشاره به کمتر قیمت این دستگاه از وان پلاس ۷ هستیم. آن‌طور که پیداست این اسمارت‌فون نسخه Pro گوشی Realme XT خواهد بود.

گوشی Realme XT Pro علاوه بر نمایشگر با نرخ نوسازی 90 هرتز، به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. آنطور که پیداست این گوشی مجهز به 2 دوربین 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان و ثبت تصاویر ماکرو نیز خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به استفاده از فناوری شارژ سریع 30 واتی، سنسور اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر، پشتیبانی از NFC و استفاده از باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. دیگر محصولاتی که منتظر معرفی آن‌ها با نمایشگر 90 هرتز هستیم عبارتند از وان‌پلاس 7T و سری پیکسل 4 گوگل.

نظر شما چیست؟ نمایشگر ۹۰ هرتز برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

👌

Mohammad 13759

خیلی خوبه ولی مصرف باتری بالا تر میره

Milad7

🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)